Feelings [STORY]

Ik had in een keer iets in myn hoofd, dus dacht ik laat ik het maar opschrijven :wink:
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Proloogw
Ring, ring de wekker gaat. Godver, kut wekker! denk ik en stop de wekker. ‘Nog even.’ zeg ik tegen mezelf.
Opeens schiet ik wakker. Vandaag is hét feest!
Ik spring uit mijn bed en ren naar de douche. Ik probeer de deur open te trekken, maar het gaat niet. Natuurlijk, Lisa weer.
Ik bonk op de deur. ‘LISAA! LISA SCHIET OP!’ schreeuw ik. ‘NEE!’ wordt het antwoord. Ik bonk nog een keer extra hard op de deur en loop terug naar mijn kamer. Dan nog maar even slapen. Ik slof mijn bed terug in en laat mijn ogen rusten.
Mijn ogen gaan moeilijk open. Het is al licht, ik kijk op de wekker.
Oh, pas 2 uur. Pas 2 uur?! Ik schiet omhoog en sta op.
Half wakker ga ik onder de douche staan. Mijn kleren hangen over de verwarming. Als ik uit de douche kom, kleed ik me aan.
Ik ga naar beneden. Mijn zusje zit achter de computer, mijn vader kijkt voetbal en mijn moeder staat in de keuken. Ik ga eten. ‘Goedemorgen prinses.’ zegt mijn vader sarcastisch. ‘Goedemorgen.’ zeg ik chagrijnig.
Nog maar 2 uur, en dan is het grote feest. Ik ga tv kijken, hopelijk gaat de tijd dan sneller.

Ik sta bij de ingang. Mijn bruine haren vallen over mijn schouders. Ik zucht en loop naar binnen. Ik voel me hier niet op mijn gemak. De lichten schijnen langs mijn lichtbruin getinte huid. Ik zie overal mensen die roken. Er hangt een rookwolk bovenin in de zaal waar feest wordt gevierd. Ik hoor mensen lachen en zoenen. Iedereen heeft het leuk, behalve ik. Ik ga op zoek naar Stella. Ik snap niet waarom er zóveel mensen voor één iemand komen. Na mijn zoektocht door de super grote zaal geef ik het op. Ik ga naar huis. Als ik eindelijk de uitgang heb gevonden, pakt iemand mijn hand beet. ‘Emma, niet weggaan.’ hoor ik iemand zeggen.

Misschien moet je het beginstukje wat langer maken…?

Inderdaad een beetje kort… nu kan ik er nog niet echt over oordelen

Idd en miss uitleggen waar het over gaat want ik snap het niet zo ;o

xoxoxox

Ja een wat langer stukje, ik kan er ook nog niet echt over oordelen…

oeps.

up.

iemand? hihi.

je maakt een beetje vage zinnen…