Feeën tekenen

Met tekenen op school moeten wij een fantasie gebied maken,
ik zelf maak aan de linker zijkant allemaal bloemen en rechts wil ik z’n feeënwereldje een beetje zo als bij tinkerbell, met een paar feetjes er tussen.
Mijn vraag was nou hoe kan je het beste die feeën tekenen?
In manga vorm, of gewoon natekenen van google, enz.
En hoe kan ik die vleugeltjes mooi transparat maken ( want het moet op schildersdoek…)
liefs,

Als je transparante vleugels wilt maken, moet je dat met laagjes doen. Iets van waterverf/aquarel/schoolverf gemengd met water. En dan voorzichtjes lagen opbouwen. Je moet wel de kleur van de achtergrond erdoor heen laten komen, bijvoorbeeld als er een elf op een blad zit, moet er iets van groens door de vleugels heenkomen.

ik denk dat je je een beetje je eigen stijl terug moet laten komen. ik houd bijvoorbeeld niet van manga maar teken heel graag realistisch (in zoverre een fee realistisch kan zijn natuurlijk :stuck_out_tongue:) maar, ik zou dus kijken of je feeen van internet kan nateken. en van de vleugels weet ik niet echt. tenminste nooit gedaan. Maar denk dat het misschien handig is om eerst de achtergrond te schilderen en dan voorzichtig daarover heen met verf die een beetje transparant is (ecoline of aquarel, en dan voorzichtig opbouwen. :slightly_smiling_face:) en dan bedoel ik dus dat die niet in een keer dekkend is :wink: en anders de verf goed verdunnen met water ?

Ik heb de achtergrond al gedaan en heel lict/trasperant baby roze geverft ( ook van donker naar steeds lichter) Dankje voor jullie tips hier kom ik denk ik al heel ver mee!

Wow, die opdracht heb ik ook gehad deze week, zit je toevallig in Spijkenisse op school ?? :stuck_out_tongue:

neej in nijmegee:$

Haha, anders zou het wel heel erg toevallig zijn xD

puntige oortjes maken, schuine ogen, lichte kleuren, kleding uit natuur, of naakt :S
ehm, vleugels moet je de achtergrond in tkenen, maar dan uitwaaieren, jw, zoals een wazige foto

[i]Winx Club feetjes :grin:?

Klein meisje komt in me naar boven[/i]

Dankjee hier kan ik al heel ver mee komen(A)