Feeders

Gister keek ik Reportage en dat ging over feeders.

Feeders zijn mensen die hun partner vetmesten omdat ze dat opwindend vinden en ze vinden het fijn dat hun partners volledig afhankelijk van hun zijn.

Ik vroeg me af hoe jullie mening hierover luidt. Ik snap persoonlijk niet hoe de partner het kan toestaan om zo dik te worden en dat ze het niet eens erg vindt.

Fysiek mishandelen, vind ik dat.

Ik heb het gister ook gekeken, ik vond het echt ziek. :confused:

ik vindt gewoon te vergaan
macht persoontjes

Nee het is echt niet onder drang, meestal is het zo dat die vrouwen al wat dikker zijn, verliefd worden op een feeder en doordat ze verliefd zijn laten ze zich denk ik sneller vetmesten.

Ja de feeders zelf doen het meestal ook stiekem. Dan doe ze bijv. dikmaakspul (weet de naam niet) in een milkshake. Zo wordt ze onbewust ook dikker. Er was zelfs een vrouw die was het dikste van de wereld o.O

Ja het dikste model van de wereld he, nou daar mag je toch trots op zijn :/’

Had je trouwens ook die lelijke naakte vent gezien die 12 minnaressen had? :")

Nee o.O Ik keek ongeveer ophet eind pas.

Wow dat is echt ZIEK. Ik zou liever de man verlaten en laten arresteren dan meer dan 10kg aankomen O_O

Dat kunnen ze niet want ze kunnen door hun gewicht niet meer lopen (geen grap)

Ik zat zo wat strokbrood te eten, ik draai zo m’n hoofd en staat er een lelijke naakte vent in beeld :""")

pure mentale en fysieke mishandeling, dat is het. gatver, hoe mensen zoiets durven te doen…

Mishandeling.

Ik heb geen probleem met fatlovers, dat is gewoon een bepaalde voorkeur, maar iemand van je afhankelijk te maken op ieder gebied, dat is gewoon ziek.

Ook die oude vent, wiens vrouw zo dik werd dat het gevaarlijk was. Die vrouw liet een maagband plaatsen en viel daardoor af, waardoor ze zelf weer kon lopen (want dat kon ze eerst niet).
En die vent vond het jammer dat die vrouw weer een beetje voor zichzelf kon zorgen en dat hij niet alles voor haar kan doen.

Dat vind ik gewoon ziek, en het is mishandeling.

ik heb dat ook gister avond gezien, en die vrouw was levengevaarlijk dik. iedereen heeft zo z’n smaak een vind dun mooier de andere dikker, maar alsnog vind ik het niet kunnen dat je iemand begint vet te mesten, als je tog van iemand houd is dat toch meer dan genoeg vet of dun lelijk of mooi lang of klein, wat boeit het?

Ik vind die vetliefhebbers zo overdreven.
Eerst aanbidt die gozer z’n vrouw helemaal als ze 300+ kilo is en dan moet ze een maagband en is ze alsnog 200 kilo ofzo en dan vindt hij het moeilijk er naar te kijken enzo of hij vond het vies omdat ze zo ‘licht’ was geworden.

En die vrouwen vind ik echt kansloos dat ze zichzelf dat aan laten doen.
‘Oh kijk, hier kon ik voor het laatst staan en lopen en sindsdien lig ik in bed te rotten :grinning:
Waarom zou je jezelf zo onzelfstandig en afhankelijk maken, bah.

Haha vond dat zo raar om te zien, en dat hun relatieproblemen kregen enzo toen zij nog maar 200 kilo woog, echt gek ben je dan.

ik zag het ook, :open_mouth: niet normaal

Ik ga even reportage kijken (=

Volgens mij hebben die mensen een steekje los en moeten die geholpen worden. Fetish voor dikke mensen, ok, niet mijn ding, maar goed, je moet het zelf weten. Maar dan ga je toch iets te ver en dan noem ik het een steekje los hebben zitten.

Ik heb daar ooit een reportage over gelezen.
De dikste vrouw ter wereld had dat. Ze was echt superdik en bleef maar eten omdat haar partner dat sexy vond. Zij vond het ook leuk om heel dik te zijn (maar na 10 stappen viel ze al bijna flauw). Ze had ook een of twee dochtertjes (weet het niet meer precies), en de dokters vonden dat onverantwoordelijk. Ze kon elk moment een hartstilstand krijgen…