Feedback gevraagd!!

Hoi girls,

Een tijdje geleden hier gepost dat ik bezig was met m’n webshop, nou hij is dan eindelijk zo een beetje af.

Hij is niet helemaal zoals ik 't gewild had, maar moet ergens mee beginnen & kan altijd uitbreiden.

Geen reclame, maar gewoon, wat vinden jullie ervan?
En ja heb op dit moment amper schoenen, omdat ik geen schoenen meer wil
verkopen, had deze al ingekocht, vandaar

marbellilly.com

Op zich vind ik je site mooi, hij oogt vrij professioneel, maar ik vind de prijzen veeeeel te hoog. De producten zijn het vast waard, maar ik zou zelf nooit online zo’n grote aankoop doen. Vooral niet op een beginnende site, dan vragen mensen zich toch af of het wel betrouwbaar is.

waarom is alles zo duur :astonished:?

en er staat LUIS vuitton op je site :grinning_face_with_smiling_eyes:
verder vind ik je site er wel heel mooi en proffesioneel eruit zien :slightly_smiling_face:.

ik vind de site zelf een beetje te druk, en de prijzen iets te hoog
(:

Whahaha, ok bedankt voor die ff snel corrigeren!
Zal ff wat beter over de prijzen nadenken, heb meer naar concurrent gekeken & de meeste mensen om mij heen vonden mij te “zacht aardig” met de prijzen, ben blij met jullie feedback, zal er wat mee doen!!!:slight_smile:

Het valt me op dat je spelfouten hebt op de site. voorbeelden:

• hier vindt je (moet vind zijn)
  • web design (webdesign)
  • opzoek (op zoek)
  • shop plezier (shopplezier)
  • goedlopende (goed lopende)
  • ‘luis vuitton’??

en dit alleen nog maar op de welkomstpagina. voor de rest ziet het er leuk uit

Opzich vind ik de site wel mooi ook al is het niet helemaal mijn smaak.
De prijzen vind ik ook beetje aan de hoge kant, en vind het erg jammer dat de laarzen niet tot 41 gaan had een paar graag gehad!

Sluit me aan bij HPfangirl

dat:(

ik vind het er mooi uitzien, en leuke lipspulletjes alleen wat dure tassen
misschien kan je naar beautyblogs iets sturen zodat ze er een revieuw over kunnen maken?

^^ ik wil ook wel een revieuw doen op mijn website ^^,

Dit. en de prijzen zijn echt hoog.

Girls,

Ben super blij met jullie reacties, ben al bezig met de prijzen te verlagen, puur omdat ik het betaalbaar voor anderen wilde maken, heb teveel geluisterd naar anderen hun mening, wat laarzen betreft kijk dat kan altijd geregeld worden.

Ik zou het fijn vinden als je een revieuw zou willen doen!

Die lip spulletjes zijn zo leuk(L)

Wauw, je site is heel mooi en ziet er professioneel uit. :slightly_smiling_face:

Maar idd, ik vind de prijzen ook een beetje te hoog…

‘Hier vindt je’ is goed Nederlands dacht ik.
Alleen bij een vraag ‘Vind je dat?’ bijvoorbeeld is het zonder t.

“Hier vindt je” is geen goed Nederlands.
Het kan alleen maar in zinnen waarin je als bezittelijk voornaamwoord wordt gebruikt als deel van het onderwerp, bijvoorbeeld: “Vindt je vader dat goed?”
–>" je vader" is het onderwerp

Sorry, ik studeer Nederlands en hecht veel belang aan spelfouten. :stuck_out_tongue:

^^ Dat denk ik niet. Je kunt altijd een makkelijk werkwoord invullen, bijvoorbeeld ‘maken’.
Het is ‘Hier MAAK je’, dus alleen de stam (en geen t erachter). En ‘MAAK je dat’, dus daar ook alleen de stam.
Zo is het mij in ieder geval altijd geleerd :slightly_smiling_face: