Februari instroom/start

Hoi ladies, ik weet niet of er al een topic is voor de feb starters. Het leek mij heel handig! Zijn er meiden die in feb gaan starten? Welke opleiding?

Oh dit zou ik ook zo graag willen omdat ik een tussenjaar wil, maar een heel jaar toch wel lang vind.
Maar volgens mij komt het bij bachelor opleidingen op een universiteit niet echt voor helaas.

Jup hbo rechten!

Ik ben in september begonnen en toen weer gestopt ib oktober ondat ik het niet leuk vond… ik wil weer in feb beginnen maar op internet las ik dat je geen stufie krijgt voor het zelfde schooljaar dus geen idee hoe ik het ga betalen

Jawel, kun je gewoon weer aanvragen! Had duo hier pasgeleden voor gebeld

Oh echt!! Gelukkig

Soms wel! Op mijn opleiding (Communicatie- en Informatiewetenschappen in Groningen) hebben we februari-instromers :slightly_smiling_face:

Op mijn school kan je bij veel opleidingen wel in februari instromen. Zelf lijkt het me niet fijn omdat je dan om het half jaar weer in een andere klas zit.

Up! Hoe zit het met de klassen? Zijn deze gewoon vol of heb je als februari instromer een klas van 5 mensen?xd

Ik heb me aangemeld voor hbo rechten, maar heb de studiekeuzecheck verpest. Dus denk niet dat iets word :frowning_face:

Waar?:slightly_smiling_face:
En studiekeuzecheck geeft geen bindend advies he! als hun zeggen dat je niet geschikt bent en dat je beter iets anders kunt gaan doen mag je nog steeds met de studie beginnen als je dat wilt:)

Rotterdam!
Gelukkig zeg. Ik had vandaag ook al op hun site gevonden inderdaad, maar voel me er wel naar onder. Al komt er nog een gesprek, wat ik wel prettig vind. Al durf ik er nu wel weer vanuit te gaan dat ik met de studie kan beginnen in februari.

Upje!

Iemand die ooit in februari is gestart en die mij iets kan vertellen over de grootte van de klas? Heb namelijk echt het idee dat ik in een klas van 5 mensen terechtkom ofzo haha

ik had gewoon een klas met 30 personen!

Ik heb me aangemeld voor de pabo februari instroom! Ben ook heel benieuwd hoe groot de klas zal zijn enzo.

Ik deed zelf geen februari instroom, maar ook bij mijn studie waren de klassen rond de 30 personen. Ik denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn.

Ik ga ook in februari beginnen, op het MBO. Bij mij is het zo dat ik gewoon in een (als het goed is volle) klas kom en daar ook in blijf. Dus niet dat ik elk half jaar in een andere klas kom zoals hierboven ergens staat.

Ik ben een keer ingestroomd in feb. Ik kwam gewoon bij een klas die al in september begonnen was dus dat was wel wennen maar heb mn opleiding uiteindelijk alsnog eerder als hun afgerond!

Ik heb een mailtje gestuurd naar de studiecoördinator en ik hoop dat ik ook in februari kan instromen bij een master :grinning:

Ben wel zenuwachtig though, ben nog nooit op die uni geweest en weet niet eens waar de faculteit überhaupt ligt, maar dat zien we dan wel :’) Beetje impulsieve actie, omdat ik het echt niet zie zitten om nog een halfjaar thuis te zitten, haha. Ben benieuwd!

Welke master/universiteit?