Feather verkoopt! Biker jasjes, nagellak & sieraden! Take a look!

Hallo dames,

Ik heb een aantal items waar ik graag iemand anders blij mee wil maken, omdat ik het zelf nooit draag/gebruik.
Alles wordt zo goed mogelijk verstuurd. Ofwel in een gewone enveloppe en mocht het nodig zijn in een stevige bubbeltjes-enveloppe. Daarnaast kan het als pakket (€6,95 verzendkosten) verzonden worden.
Bij alle items staat een richtprijs genoemd. Je kan natuurlijk altijd nog een bod doen op het item waar je interesse in hebt!

*De verzendkosten zijn voor de koper.
*Ik ben niet aansprakelijk voor fouten van PostNL.
*Ik verzend niet naar België.
*Ik ruil niet.
*Wanneer je extra/duidelijkere foto’s wil, laat het even weten.

Ik sta in het betrouwbare verkopers-topic.

1. Primark biker jacket

Leuk biker jasje van Primark! Ik heb hem maar één keer gedragen omdat het toch niet echt iets voor mij is. Het is een maat 38, maar hij kan beter gedragen worden met maat 40.
Ik heb er zelf €25 voor betaald. Hij is nog zo goed als nieuw, dus de richtprijs is €17,50.

2. Tommy Hilfiger ballerina’s

Mooie ballerina’s van Tommy Hilfiger. Ik heb ze al jaren, maar ik kan er niet goed op lopen. Ze zijn ook maar erg weinig gedragen. Ze kosten destijds ongeveer €80. De richtprijs is €10. De verzendkosten zijn €6,95.

3. Oorbellen

Hele mooie, nieuwe oorbellen! Ik heb ze nooit gedragen, omdat ik het toch iets té vind. Dus misschien kan ik iemand anders er blij mee maken! De prijs weet ik niet meer precies, de richtprijs is €5 inclusief verzendkosten.

4. Armband

Deze armband eigenlijk voor mezelf besteld, maar het bleek niet mijn ding te zijn. Hij is erg mooi en van stevig materiaal.
Ik weet helaas niet meer voor hoeveel ik hem heb gekocht. De richtprijs is €5 inclusief verzendkosten.

5. Rimmel Space Dust nagellak

Nieuw flesje Rimmel Space Dust nagellak, in de kleur Aurora. De andere kleuren uit de collectie gebruik ik toch meer! Deze heb ik alleen geswatcht.
Ik heb er €7 voor betaald. De richtprijs is €5 inclusief verzendkosten.

6. Rimmel White Hot Love - Rita Ora collectie

Dit lakje heb ik één keer gebruikt, maar het is toch niet echt mijn kleur.
Het kost €3,99. De richtprijs is €2,50 inclusief verzendkosten.

7. Rimmel Lose Your Lingerie - Rita Ora collectie

Dit lakje heb ik één keer gebruikt, maar het is toch niet echt mijn kleur.
Het kost €3,99. De richtprijs is €2,50 inclusief verzendkosten.

8. Catrice Ultimate Nail Lacquer - Browno Mars

Ook dit lakje heb ik maar een enkele keer gebruikt.
De prijs weet ik niet meer precies. De richtprijs is €2,50 inclusief verzendkosten.

9. Catrice Ultimate Nudes - Apropos Coco

Ook deze heb ik volgens mij maar één keer gebruikt. Dit is ook niet helemaal mijn kleur.
Hiervan weet ik de exacte prijs ook niet meer. De richtprijs is €2,50 inclusief verzendkosten.

Up!

Up!

Up!

Upje! Nagellak toegevoegd! :slightly_smiling_face:

Hoe groot is dat MK horloge? (dat bandje laat maar zeggen)

Ik weet niet precies de omtrek, dus als je dat wil weten moet ik hem even voor je opmeten?
Maar ik heb geen hele dikke polsen, gewoon normaal. De schakels die ik eruit heb gehaald zijn er nog bij, dus hij kan nog groter als het moet. En ook nog kleiner uiteraard.:grinning:

ruil je de hema nagellak?

@Justbeingme Ik zie het helaas niets in de topic waar ik tegen zou willen ruilen.

Up!

Up!

Up!

Graag! Want ik heb extreem dunne polsen haha!
Vaak is het horloge groter dan mijn pols :flushed:

Ik ga het zsm voor je opmeten! Ik laat hier hier weten :grinning:

Ik heb even gemeten. Mn eigen pols heeft een omtrek van 16/17 cm. Het horloge is dus ook zoiets. Maar er kunnen nog genoeg schakels uit, dus kleiner kan altijd nog!

up!

Up!

Up!

Up!

Up