fd

.

please help meeee

Rustig aan…
Misschien vind hij je nu wel weer interessant of hij is gewoon wanhopig en heeft behoefte aan aandacht.

wow he. We zijn hier geen tovernaars he. We krijgen ook niet allemaal een pop-up melding als iemand een topic opent. Calm your tits girl.

Dat hij bij je in de klas wil zitten zegt niets. Ik wil ook graag bij een goede vriend in de klas zitten. Niet met hem trouwen. Dat zijn 2 heel verschillende dingen.

Laat het een beetje op de loop, na een tijdje kom je er wel achter wat hij van je wilt. Want wij weten dat niet.

Je zal er naar verloop van tijd wel achterkomen… Vind t wel raar dat hij je eerst afwijst. Bij jongens is het vaak zo dat ze meteen al weten of ze een meisje leuk vinden, en als dat niet zo is wordt het ook nooit zo

Misschien even je achternaam weg halen uit je naam.

Gewoon kijken wat er gebeurd

Ik weet precies hoe je eruit ziet omdat je foto’s van jezelf op internet zet en je hele naam gebruikt.
Als je je naam googled kom je ook bij girlscene uit en ik denk dat je hier niet op zit te wachten.
Ik zou echt je naam veranderen en zorgen dat die foto’s van het internet gaan want als ik zou willen kan ik die foto’s ook downloaden enzo.
(die foto’s zijn erop gekomen door google +, ik zou je hele account verwijderen. Ik heb precies hetzelfde gehad)
Just saying :heart: