Fbaccount geblokkeerd !!

Mijn fb is voor 30 dagen geblokkeerd! Ik kan alleen nog maar mijn meldingen zien, mijn tijdslijn, pagina’s en vrienden hun pagina, maar dat is het! Wordt hier echt kwaad om aaargh :oo Er staat bij dat ik een valse identeit zou hebben, klopt niet! Mijn oud account was gehackt, dus staat nog op facebook, onder mijn naam, miss daarmee ?

Hebben jullie tips voor me? :frowning_face:

Neem contact op met FB

Al geprobeert, ze reageren niet

En wij moeten nu wat doen?

30 dagen is niet zo heel lang, dat moet lukken toch? Het is niet leuk maar ik denk niet dat je er veel aan kunt doen als ze niet reageren bij fb.

:sob::muscle:

Is het niet zo dat je een korte achternaam hebt op fb? Iets met paar 2/3 letters ofzo? Weet nog wel dat dat een tijd terug ook bij heel veel mensen zo was die een melding van fb kregen… Of inderdaad dat mensen over je geklaagd hebben.
Maar verder zit er denk ik dan niets anders op dan wachten tot de 30 dagen voorbij zijn, meer zit er niet in denk ik ;p

Dit had mijn zusje ook omdat ze met 1 iemand ruzie had en diegene had met haar hele vriendengroep op rapporteren geklikt omdat het een nep account zou zijn. Moest zij ff haar id kaart naar Facebook sturen om te bevestigen dat ze wel echt is, ja daag… Anders gewoon deleten ofzo en een nieuw account ofzo?

Wat kunnen wij hier aan doen? We hebben geen toverstafje.

Snap dat het rot is, maar alle opties die er zijn zoals facebook contacten heb je zelf ook al geprobeerd… denk dat het een kwestie is van afwachten

Ik regel het wel even voor je bij facebook…

Ik ben de baas van facebook, ik zal het zo even oplossen…

HAHAHAHAHA ELIF STOP MAAR. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben de baas. :sunglasses:

Medebaas ben je dan :sunglasses:

Oke. :cry:

Je krijgt 40% tmm? :sunglasses:

Nee, 50. :sunglasses:

^ Ik hou ook van jou. :hugs:

We love u toooo :couple_with_heart_woman_man: