Dag iedereen,
Ik heb vorige week een nieuwe foto op facebook geplaatst en zou nu graag dezelfde foto instellen als profielfoto. Maar graag zou ik de likes en comments behouden, weet iemand of dit mogelijk is?
Alvast bedankt!
Dag iedereen,
Ik heb vorige week een nieuwe foto op facebook geplaatst en zou nu graag dezelfde foto instellen als profielfoto. Maar graag zou ik de likes en comments behouden, weet iemand of dit mogelijk is?
Alvast bedankt!
Volgens mij gaat dat automatisch als je ervoor kiest: Instellen als profielfoto
Nee die likes gaan dan opnieuw naar 0 bij mij
Ah joh… wat maakt het uit. Het is maar een foto
ja… maar toch zou ik het wel graag zo houden
Volgens mij kan dat niet.
Volgens mij werkt dat wel. Als je gewoon die foto selecteert/opent en je klikt op ‘‘instellen als profielfoto’’ gaat alles bij mij mee. Er wordt namelijk geen nieuwe foto geüpload, hij pakt gewoon diezelfde. Raar als het bij jou niet zo zou werken.
ik zal het nog eens proberen, dankje voor je nuttige reactie
Want wat zou je toch zijn zonder likes op Facebook
het gaat niet hoor
Mij is t wel vake gelukt op de manier wat kopjechino zegt.
Beetje spelen anders, beetje uitproberen
ja duh dan ben je toch niet populair?
Doet me denken toen het anonieme biechttopic nog actief was.
Ik heb een nieuwe profielfoto ingesteld en mijn beste vriendinnen liken de foto niet eens. Zo zie je maar wie je echte vrienden zijn…
Mensen het is maar facebook, maak je niet zo druk om likes. Maar goed, hoop voor je dat het lukt.
R+R is back jeweettochhh!!! XD
Dit. Kan gewoon hoor.
Je kan volgens mij ook als je het via je telefoon doet, dan klikt je op je huidige foto en dan op: getagde foto kiezen.
Volgens mij gaat dan ook alles mee
Oke wauw… :’)
maar moet je dan eerst jezelf taggen op die foto voor je getagde foto kan kiezen?