Favoriete shampoo (vragenlijst)

Hai meiden, ik ben de laatste tijd veel shampoo’s aan het uitproberen om echt de perfecte shampoo te vinden om dat ik mijn haar erg belangrijk vind, als jullie willen kunnen jullie de vragenlijst hieronder invullen, bij voorbaat dank!

1. Welke shampoo(+conditioner) gebruik je?
  2. Voor welk type haar is deze shampoo vooral goed? ( droog,uitgedroogd,dof enz. )
  3. Doet de shampoo wat hij beloofd?
  4. Wordt het haar snel vet?
  5. Welk cijfer zou jij geven? (van 1 t/m 10 :grinning_face_with_smiling_eyes: )
  1. Welke shampoo(+conditioner) gebruik je? Loreal Paris, Gliss Kur, en dan zo’n Oil shampoo, die is oranje.
  2. Voor welk type haar is deze shampoo vooral goed? ( droog,uitgedroogd,dof enz. ) Droog haar volgens mij
  3. Doet de shampoo wat hij beloofd? Jawel
  4. Wordt het haar snel vet? Nee
  5. Welk cijfer zou jij geven? 8.5
  1. Welke shampoo(+conditioner) gebruik je? Andrelon
  2. Voor welk type haar is deze shampoo vooral goed? ( droog,uitgedroogd,dof enz. )langer fris
  3. Doet de shampoo wat hij beloofd? Ja want mijn haar was daar voor veel sneller vet
  4. Wordt het haar snel vet? Nee, minder snel dan normaal
  5. Welk cijfer zou jij geven? (van 1 t/m 10 ) 8.5
  1. Welke shampoo(+conditioner) gebruik je? syoss / gliss kur / andrelon / loreal paris / YES TO CARROTS (L)
  2. Voor welk type haar is deze shampoo vooral goed? keine ahnung
  3. Doet de shampoo wat hij beloofd? ja
  4. Wordt het haar snel vet? mwuah
  5. Welk cijfer zou jij geven? 8,5
  1. Welke shampoo(+conditioner) gebruik je? Nivea Nutri Cashmere
  2. Voor welk type haar is deze shampoo vooral goed? ( droog,uitgedroogd,dof enz. ) Droog en dof haar
  3. Doet de shampoo wat hij beloofd? Ja, hij maakt het haar erg zacht!
  4. Wordt het haar snel vet? Nee
  5. Welk cijfer zou jij geven? (van 1 t/m 10 ) 8,3
  1. Welke shampoo(+conditioner) gebruik je?
    John Frieda Brilliant Brunette Volumising Shampoo
  2. Voor welk type haar is deze shampoo vooral goed? ( droog,uitgedroogd,dof enz. )
    Staat er niet specifiek op
    Zeker! Je haar krijg er een mooie glans door, het is minder pluizig, geeft volume (geen extra volume mousse meer nodig) en je haar voelt dikker en steviger aan
    Nee, helemaal niet
  5. Welk cijfer zou jij geven? (van 1 t/m 10 )
    9
  1. Welke shampoo(+conditioner) gebruik je? SYOSS Volume Lift Shampoo
  2. Voor welk type haar is deze shampoo vooral goed? ( droog,uitgedroogd,dof enz. ) Fijn en futloos haar.
  3. Doet de shampoo wat hij beloofd? Ja. (Meer volume, anti-statisch en glans)
  4. Wordt het haar snel vet? Dit heeft niks met de shampoo te maken. Mijn haar wordt van zichzelf snel vet.
  5. Welk cijfer zou jij geven? (van 1 t/m 10 ) 9 (Ik gebruik de Volume Mousse er wel bij)
  1. welke shampoo(+conditioner) gebruik je? LUSH godiva shampoo bar.
  2. voor welk type haar is deze shampoo vooral goed? Niet specifiek voor iets geloof ik.
  3. Doet de shampoo wat hij beloofd? Hij beloofd opzich niks, maar ik vind hem wel heel fijn. Hij maakt je haar heel erg schoon. Al is de geur wel een beetje overheersend, maar dat vind ik niet erg.
  4. Wordt het haar snel vet? Mwah nee. Alleen mijn pony, maar die word van zichzelf al snel vet omdat ik er veel aan zit met mijn handen.
  5. Welk cijfer zou jij geven? (van 1 t/m 10) toch wel een 9.
  1. Welke shampoo(+conditioner) gebruik je? Andrelon
  2. Voor welk type haar is deze shampoo vooral goed? ( droog,uitgedroogd,dof enz. ) Gewoon haar, alle soorten
  3. Doet de shampoo wat hij beloofd? Ja!
  4. Wordt het haar snel vet? Nee !
  5. Welk cijfer zou jij geven? (van 1 t/m 10 ) 8 -1/2!

8,5 *

1. Welke shampoo gebruik je?
    Lush I Love Juicy

Vet haar.

Ja, ik krijg er geen vet haar van.

Nee dus

5. Welk cijfer zou jij geven?
    8

6. Welke shampoo gebruik je?
    Aussie Volume

7. Voor welk type haar is deze shampoo vooral goed?
    Futloos haar

8. Doet de shampoo wat hij belooft?
    Hmm, nou ik heb al krullen en redelijk veel volume, ik geloof niet dat ik nóg meer volume krijg door deze shampoo. Maar mensen met minder volume van zichzelf misschien wel?

9. Wordt het haar snel vet?
    Nee

10. Welk cijfer zou jij geven? 7

11. Welke crèmespoeling gebruik je?
    Dr. Organic Royal Yelly

12. Voor welk type haar is deze shampoo vooral goed?
    droog haar

13. Doet de shampoo wat hij beloofd?
    Nee, ik krijg er stroef haar van.

14. Wordt het haar snel vet?
    Nee.

15. Welk cijfer zou jij geven? 5

16. Welke shampoo gebruik je?
    Rainforest moisture van the body shop

17. Voor welk type haar is deze shampoo vooral goed? ( droog,uitgedroogd,dof enz. )
    ik geloof voor droog haar, weet het niet zeker.

18. Doet de shampoo wat hij belooft?
    Mijn haar zit er normaal door, niet vet en niet pluisig. Bovendien ruikt ie heerlijk.

19. Wordt het haar snel vet?
    Nee

20. Welk cijfer zou jij geven? 7,5

Misschien handig om nog wat vragen toe te voegen zoals prijs, positieve punten, negatieve punten? dat soort dingen?

1. Welke shampoo(+conditioner) gebruik je? Schwarzkopf 7 kruiden
  2. Voor welk type haar is deze shampoo vooral goed? ( droog,uitgedroogd,dof enz. ) normaal tot vet
  3. Doet de shampoo wat hij beloofd? uhm, volgensmij wel, mijn haar wordt ook niet snel vet meer…
  4. Wordt het haar snel vet? nee :slightly_smiling_face:
  5. Welk cijfer zou jij geven? (van 1 t/m 10 ) 8