Favoriete plek op je kamer

Ik ben wel benieuwd naar jou favoriete plek op je kamer, waar je dus het liefst zit. beetje stomme vraag misschien, maar ik was wel benieuwd omdat mijn plek nogal raar is! Waar je het liefst dingen doet zoals: huiswerk (als je dat hebt), lezen enz.
Mijn favoriete plek is (hoe gek ook) op mijn bureau en dan leun ik soort van tegen een kast aan en dan kan ik uit het raam naar buiten kijken. Klinkt heel gek, maar ik vind het lekker zitten en dan kan ik gelijk dus naar buiten kijken. :slightly_smiling_face:

Dus, waar zit jij het liefst in je kamer?

Haha mijn bed :’) Computeren en lezen (en slapen natuurlijk), doe ik meestal in bed, want dat ligt lekker en het is lekker warm (als de verwarming in mijn kamer niet aan staat is het 's winters zo’n 10 graden).
Maar voor huiswerk zit ik het liefst aan mijn bureau.

Ik zit het liefst tegen mijn kachel aan, anders aan mijn bureau, of op mijn bed(:

Als ik op mijn kamer ben, dan lig ik het liefste in mijn bed. Ik slaap er alleen maar eigenlijk…

Mijn bed! omdat ie lekker ligt en voor de rest lees ik erop, film kijken, computeren enz.

Mijn bed kraakt veel en dat is echt om gek van te worden. Daarom zit ik dus niet graag op mijn bed, zoals de meeste van jullie! :stuck_out_tongue:

Vroeger zat ik altijd op mijn bureau met een verrekijker vogeltjes te kijken.
Nu is mijn favo plek mijn bed omdat ik een enorme slaapkop ben haha :’) en ik kan er alles in. Slapen, lezen, computeren, knuffelen :grinning: haha

@Loopeend ik ben nou niet vogeltjes aan het kijken met een verrekijker. :grinning: Nog nooit gedaan ook, maar mensjes kijken is altijd leuk. Niet dat er veel mensen door onze straat lopen, maargoed.

Mijn kamer bestaat uit 2 delen, een zoldertje met mijn matras en kussens ed en beneden staat de rest van mijn spullen zoals mijn bureau, kledingkast en boekennkast
Mijn zoldertje is sowieso mijn lievelingsplek, daar ben ik met mijn vriend, zit ik op mijn laptop, lees ik, leer ik en ik slaap er natuurlijk… Eigenlijk ben ik gewoon nooit in het benedengedeelte van mijn kamer :stuck_out_tongue:

toch mijn bed! ik slaap op zolder dus ik heb schuine muren, dat zorgt voor een heel gezellig hoekje met veel kussens op mijn bed en ik heb er ook een lampje. heerlijk om een boek te lezen en thee te drinken!

Mjin kamer is niet zo groot en hij wordt meerendeels in bezit genomen door mijn twee persoons bed haha. Mijn favoriete plek is toch wel m’n bed x] en af en toe m’n raamkozijn en dan lekker wegdromen bij m’n muziek.

M’n bed. Maar ik zit nooit op m’n kamer. :"D

nou… mijn kamer is nog niet eens 9 vierkante meter dus echt een ‘favoriete plek’ heb ik niet:’)

Mijn bed hmmm (:

zeker mijn bed!<3

Dat bovengedeelte van jou kamer lijkt me zo vet!

Ontopic; mn bed. hij is zacht, fluffy en met heel veel kussens en ik word gewoon helemaal vrolijk als ik na een lange dag op m’n bed lig. haha. (:

Mijn bed, want ik kom nooit in mijn kamer behalve als ik slaap :stuck_out_tongue:

MN BED <3

mn bed haha