Favoriete parfum jongens?

Ik dacht niet dat er al zo’n topic was, maar als het zo is… forgive me.

Ik ben best wel benieuwd wat jou vriendje/vrienden/jongenskennissen jou lekkerste of een lekkere vrouwenparfum vinden. Ik heb altijd het idee dat het erg verschilt van meisjes/vrouwen? (zet er misschien ook bij welke parfums je allemaal hebt?)

Ikzelf heb Love van Chloe, Viva la Juicy, Flowerbomb van Viktor en Rolf, The One van D&G en Daisy van Marc Jacobs.

Mijn vriendje vind flowerbomb het lekkerst, en ik zelf helaas niet haha.

Grapje, las het verkeerd. :’)

Anyways, ze vinden Daisy van Marc Jacobs lekker en Miss Dior Cherie l’Eau.

Alien van Thierry mudgler

Alien, Gucci by gucci, Flowerbomb, Lolita lempica.

Altijd als ik m’n luchtje van Ed Hardy op heb, hoor ik van jongens dat ik lekker ruik.

Mn vriend vind Fuel for life van Diesel wel lekker :slightly_smiling_face: Flora van Gucci vind ie minder

Heat van Beyoncé en Jam van Puma.

Ik heb niet hele dure parfum, maar waarom zou ik hele dure kopen als ik zulke ook lekker vind ruiken?

Orange Sunset van Hugo Boss werd wel gewaardeerd :slightly_smiling_face:

Hij vindt al mijn geurtjes lekker, maar ik heb er met hem ééntje gekocht bij H&M, lol en die vindt hij echt heerlijk. Ik besteed niet veel geld aan parfum omdat mijn smaak toch zo vaak verandert :’).

lady million - paco rabanne
gucci guilty intense

Christina Aquilera van Christina Aguilera vinden veel jongens lekker

Ik kan niet tegen parfum. :frowning_face: Want dan word het helemaal rood en schraal… :frowning_face: En ik kon er wel op mijn polsen tegen maar nu heb ik sinds gisteren daar allemaal pukkeltjes en dat jeukt als een gek… Dus helaas geen parfum. :frowning_face: Spuit het wel op mijn sjaals hihi.

Ik krijg vaak complimentjes over Flowerbomb xD Als in: ik sta met een jongen te praten en uit het niets: ‘Wooow… Wat ruik jij lekker!’

En je doet er lekker lang mee omdat eén spraytje genoeg is^^

ik heb Trésor in Love, had hij ooit zelf eens voor mij gekocht hahha

paco rabbane-one million!

Mijn vriendje vind het lekker als ik play it sexy van Playboy draag.
En hij probeert me Purr van Katy Perry aan te smeren haha.

De jongens die ik ken vinden Heat juist niet lekker haha. M’n ex vond play it spicy altijd erg lekker!

Mijn vriend vindt vooral Play it sexy van Playboy erg lekker.
Fijn, want die is lekker goedkoop!

Zou ik eigenlijk niet weten. Ik heb altijd hetzelfde luchtje op: Chanel Coco Mademoiselle. Een vriend van m’n broer zei wel een keer dat ik een lekker luchtje op had :’)

Bruno Banani Pure Woman & Beyonce Heat : ) Ooh en mijn vriendje vind sexplosion van de action ook erg lekker ruiken haha.