favoriete nude lipstick

wat is jullie favorite nude lipstick? :slightly_smiling_face:

Up voor in m’n lijst.
Ik gebruik geen lipstick, maar lichtroze vind ik meestal wel mooi bij mensen die een lichte huid hebben. :slightly_smiling_face:

haha ja ik ook :slightly_smiling_face:

Ik ook, alleen ik heb nog geen mooie lichtroze gevonden. Weten jullie er 1?

dior addict 253 basic is echt heel mooi, alleen wel duur haha…

Die van mij Mac Hue en Catrice The Nuder The Better :slightly_smiling_face: Mac is dan iets duurder dan Catrice haha

^ idd :stuck_out_tongue:
maar bedankt voor jullie tips, ik zal ze eens bekijken!

Hebben jullie ook budget merken met goede nude kleuren? Of naja ik wil er niet meer dan ¤10 voor betalen haha. Meestal kom ik toch thuis met een verkeerde kleur.

catrice be natural! van de ultimate color is volgens mij ook een mooie nudekleur :ok_woman:

catrice be natural! van de ultimate color is volgens mij ook een mooie nudekleur :ok_woman:

Gosh Darling (kan ik alleen in de winter dragen als ik een lichtere huid heb) en 's zomers Catrice Be Natural! en The Nuder The Better (moet je beide wel vaak bijwerken).

eentje van mac ik weet nu niet hoe die heet want hij ligt bij een vriendin

Ik zoek er dus ook eentje, maar er moet echt geen lichtroze tint in zitten, want ik heb dat nu. Ik baal daar echt van. Weet iemand eentje waar echt geen rozige tint in zit?

dankjewel!

Catrice nude alarm! , heel erg mooi helaas was 't een LE

die van catrice was er niet meer helaas! Ik heb nu de Essence ‘in the nude’ nummer 52 gekocht. Hij is prachtig! En maar ¤1,90 :wink: