favoriete low-budget producten

Over welke producten van de goedkopere merken (essence, catrice, NYC, Miss sporty enzo.) zijn jullie heel tevreden?

van essence de oranje mascara en die van get big lashes, zal zo even kijken wat ik allemaal daarvan heb (:

van hema de nagellak (mooie kleuren en blijft best lang zitten) en de lippenbalsem uit een potje!

Catrice lakjes.
Catrice prep and fine transparante poeder.

oehh deze ga ik volgen

Catrice matte foundation (in een vierkante, glazen pompflacon) en primer
Catrice lipstick over het algemeen
Catrice nagellak
NYC matte topcoat

De essence matt-maak poeder ( Ja, ik ben de naam kwijt)
De Catrice lakjes.
Een blush van Catrice.

Die vind ik ook heel fijn ja! En de Essence Stay All Day concealer, hij dekt goed, blijft netjes zitten en is licht genoeg (ik ben nogal bleek). Catrice lipsticks vind ik heel fijn (The Nuder The Better bijvoorbeeld) en ook de Photofinish foundation werkt goed.

Catrice Photofinish foundation. En de blushes.
Essence liquid eyeliner en maximum definition mascara.
Miss Sporty oogpotlood :d

Eigenlijk alle producten van Catrice

Maybelline mascara van de action en eyeliner van essence, catrice en hema vind ik wel fijn :slightly_smiling_face:

Die gel-eyeliner van essence, in Midnight in Paris.

Ik ben wel tevreden over veel dingen van Catrice, oa de blush, Photofinish foundation, vloeibare eyeliner en natuurlijk de nagellak.

De topper-nagellakjes van Essence zijn ook fijn! Oh en dat perzikserum van de Action.

Mascara van Essence in een oranje huls!

De (waterproof) eyeliner van Hema is echt goed!
Het is de eerste (en tot nu toe ook de enige) eyeliner die ik ooit heb geprobeerd.
Makkelijk in gebruik, geeft een mooi resultaat en blijft goed zitten.
Zeker een aanrader! :laughing:
En natuurlijk de lipproducten van Catrice, zoals al gezegd is. Goede kwaliteit en goedkoop :slightly_smiling_face:

Viltdinges eyeliner van Catrice (waterproof). Die is echt heel fijn! En ook producten van Kiko zijn redelijk goedkoop, maar helaas niet in Nederland verkrijgbaar.

Een tip: bij de Zeeman verkopen ze nu ook Nivea make-up (oogschaduw, mascara, blush etc.)

Het werd eerst alleen maar in Duitsland verkocht, maar nu ook blijkbaar in Nederland. :slightly_smiling_face:

Bij de Action hebben ze ook de mascara ben ik heel tevreden over :slightly_smiling_face:

De meeste nagellak die ik gebruik is van essense en hema, prima spul.

De concleanerpalette van Cartrice vind ik echt heel fijn, en even kijken, Miss Sporty fabulous lash curved brush lash curving mascara. Een knalroze mascara voor hele dikke wimpers!
Verder vind ik dat Etos huismerk mooie kleuren oogschaduw heeft, en ik heb een een cartrice wenkbrauwpotlood, umm even kijken, Cartrice cosmetics Eye Brow stylist in de kleur 030 Brow-N-eyed Peas, die vind ik echt ongeloooooflijk fijn! Ik gebruik hem al een half jaar en no way dat ik verander.
Maar verder vind ik Essence niet zo fijn en de foundations van Etos huismerk ook niet, dat ik gewoon een witte transparante drap met een bruine kleurstof erdoor.