favoriete low-budget producten

Over welke producten van de goedkopere merken (essence, catrice, NYC, Miss sporty enzo.) zijn jullie heel tevreden?

van essence de oranje mascara en die van get big lashes, zal zo even kijken wat ik allemaal daarvan heb (:

van hema de nagellak (mooie kleuren en blijft best lang zitten) en de lippenbalsem uit een potje!

Catrice lakjes.
Catrice prep and fine transparante poeder.

oehh deze ga ik volgen

Catrice matte foundation (in een vierkante, glazen pompflacon) en primer
Catrice lipstick over het algemeen
Catrice nagellak
NYC matte topcoat

De essence matt-maak poeder ( Ja, ik ben de naam kwijt)
De Catrice lakjes.
Een blush van Catrice.

Die vind ik ook heel fijn ja! En de Essence Stay All Day concealer, hij dekt goed, blijft netjes zitten en is licht genoeg (ik ben nogal bleek). Catrice lipsticks vind ik heel fijn (The Nuder The Better bijvoorbeeld) en ook de Photofinish foundation werkt goed.

Catrice Photofinish foundation. En de blushes.
Essence liquid eyeliner en maximum definition mascara.
Miss Sporty oogpotlood :d

Eigenlijk alle producten van Catrice

Maybelline mascara van de action en eyeliner van essence, catrice en hema vind ik wel fijn :slightly_smiling_face:

Die gel-eyeliner van essence, in Midnight in Paris.

Ik ben wel tevreden over veel dingen van Catrice, oa de blush, Photofinish foundation, vloeibare eyeliner en natuurlijk de nagellak.

De topper-nagellakjes van Essence zijn ook fijn! Oh en dat perzikserum van de Action.

Mascara van Essence in een oranje huls!

De (waterproof) eyeliner van Hema is echt goed!
Het is de eerste (en tot nu toe ook de enige) eyeliner die ik ooit heb geprobeerd.
Makkelijk in gebruik, geeft een mooi resultaat en blijft goed zitten.
Zeker een aanrader! :laughing:
En natuurlijk de lipproducten van Catrice, zoals al gezegd is. Goede kwaliteit en goedkoop :slightly_smiling_face: