Wat is jou favoriete huisdier? Alleen HUISDIEREN dus kom niet aan met een Zebra, want dat is gewoon niet cool.
Ik wil trouwens heel graag een fretje, helaas zijn mijn ouders het daar totaal niet mee eens :l
Haha die smiley
Voor mij is dat absoluut een hondje! Dat vind ik al mijn hele leven geweldig, heb 't ook al bijna heel mijn leven en heb nu ik op mezelf woon ook eentje van mezelf, hij staat nu naast me, mhiii
Aawh, ja wij hebben ook een hondje en ik vind het echt fantastische beestjes, maar toch wil ik een fretje.
http://data.whicdn.com/images/19039982/tumblr_lvm34iwAiD1qm1w8no1_500_large.jpg
ik ben gewoon zo dol op konijnen geworden vandaar het konijn
katten, fo-sho. niks anders dan katten.
katten, katten, katten, katten.
jaaaaa. katten.
Nou ik heb geen favoriete meer… Altijd wou ik hondjes. Maar nu heeft mn moeder en 2, 4kippen, 3vogels en we hebben een vijver van 5 bij 2 meter met vissen.
Ik word gek van al die beesten…
Ik wou vroeger ook altijd een fret, tot ik er achter kwam dat ze levende muizen krijgen als eten.
Ik denk dat mijn favoriete huisdier toch wel een hond is, maar katten zijn ook lief. Gelukkig heb ik allebei.
Je hoeft ze geen muizen te voeren, frettenvoer is voldoende. (:
Ik ben echt een hondenmens, maar ik moet toch echt wachten tot ik op mezelf woon als ik een hondje uit het dierenasiel ga halen.
katten ik heb nu een kat die ik al van mijn 2 jaar heb…dus ik heb mijn kat al heel mijn leven zal ik zeggen
Katten!! Ik heb al heel mijn leven katten, en ik heb het niet zo op honden of knaagdieren of iets.
Een hond. Helaas moest de onze in de meivakantie om een spuitje en door omstandigheden krijgen we ook geen nieuwe meer. Maar later wil ik zeker weten een hond.
Ik wil dolgraag een Hamstertje!!!
Ik vind dat zo’n lieve beestjes! Maar men ouders zijn er jammergenoeg tegen ;(
Ik heb nu een Kat; Minky. Maar die komt nooit binne, omdat ze een soort van Claustrofobie heeft .
honden, jaa echt ben er helemaal gek op.
Me moeder heeft er zelf 3, maar ik woon nog thuis en heb sinds een week me eigen hondje, dus als ik ooit het huis uit ga, gaat mijn hondje gezellig met mij mee.
En het is nu nog een puppy, echt superlief, maar moet veel leren en alles in de gaten houden wat die doet natuurlijk.
En ga ook op puppycursus en vervolgcursussen etc, echt superleukk!!
Wat leuk! Het is echt leuk om zo’n beestje te zien opgroeien.
mijn kat komt niet meer buiten want die heeft pleinvrees :'D
OT: ik vind alle dieren leuk, maar katten toch wel het leukst qua huisdieren.
Konijntje of een kat Ik heb nu een dwerghamstertje ! Erg schattig maar bijt veel :s
Thuis helaas geen huisdieren meer, maar ik vind de meeste honden geweldig, alleen ik weet niet of ik er zelf een wil later, want een hond heeft veel aandacht nodig en dat kost tijd!
En ik vind konijntjes superschattig, maar nadat mijn konijnen beide best jong doodgingen, heb ik geen nieuwe meer genomen