favoriete "het is kutweer, ik ga eten uit verveling" snack?

Ehhh

alles wat er in de koelkast ligt?
en
alles wat er in de fruitkom ligt

en als ik dat niet lekker genoeg vind dan overweeg ik om naar de turk te lopen en daar nog wat in te slaan xD

Warme chocolademelk <3
oja en van die stokjes van de hema met tapanade :slightly_smiling_face:
hamka’s chips 0.o

Fruit <3

Ik eet echt heul veul met hagelslag, dus vaak een cracker met hagelslag of yoghurt met hagelslag (ja, dat vind ik echt lekker).
En kerstkransjes momenteel, maar daar hebben we thuis een limiet op omdat ze anders veel te snel op gaan.
En fruit, maar dat pak ik jammer genoeg veel minder snel.

Zo’n beetje alles wat in de kast ligt, maar het liefste chips (paprika) of sultana hartig koekjes :slightly_smiling_face:

Krakelingen met suiker
Chocoladekoekjes
Dorito’s

bak ijs met chocolade.
vooral nu.
damn lekker.

koekjessss

gewoon wat ik kan vinden haha, en dat is vaak niets omdat we hier allemaal lijnen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb sinds donderdag al zin in een bamischijf :roll_eyes:
Maar op zulke dagen eet ik vooral chips

noodles. :3 maar die hebben we nooit, dus dan chips

Wij hebben altijd van die mora kipsatestokjes in de vriezer dat is dan echt lekker!

Bugles met kok sausje

(soort mayo met een kok hasses er op die je erin moet doen)

Alles wat ik maar kan vinden… Soms bak ik zelfs een pannenkoek zodat ik er suiker of stroop [of kaas] op kan doen, zodat ik nog een soort van ‘bevredigend’ gevoel van krijg :confused:

Ik heb vaak van die fases. Heb een tijdje een tiramisu/profiteroles-fase gehad [van die ‘1-haps-bakjes’ :stuck_out_tongue:], en een chips-fase [en die dan weer onderverdeeld in soorten chips als Wokkels en Hamka’s], een chemische-snoepjes-fase, een drop-fase, M&M’s-fase etc…

Dat is zoooooooooooooooooo lekker, daar krijg ik nu echt super erg zin in, maar we hebben het niet xD

Beschuitjes met Speculoos of pindakaas. Of alleen Speculoos of pindakaas. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Chips, yoghurt met muesli ennnn niet te vergeten chocolaaa <3

Cornflakes
Beschuitjes met pasta
Of kerstkoekjes