favoriete gezelschapsspel?

Hee =]

ik vroeg me af wat jullie favoriete gezelschapsspel is, met de zoekfunctie vond ik namelijk één oud topic met 5 reacties dus ik dacht ik maak even een nieuwe :relieved:

dus wat is/zijn jouw favo gezelschapsspel(len)?

mijne: kolinisten van catan + uitbereidingen (steden & ridders + kooplieden & barbaren)

Risk :'3 en ja ik ben echt een meisje

Phase 10
Jungle speed
Weerwolven

MONOPOLY :headbang2

haha is dat een jongensspel dan? ik vind dat ook leuk hoor xD alleen vind het wel stom dat het echt een ‘geluksspel’ is.

Monopoly boutique :smirk:

http://s3.amazonaws.com/bzzagent-bzzscapes-prod/boutique-edition-monopoly-lrg.png

^
die wil ik :astonished:
even googlen waar je die kan kopen haha

monopoly disney editie natuurlijk! :grinning:

Zo’n gaar spelletje van Harry Potter. Dan had je allemaal obstakels, en dan had je een balletje, die je door middel van lucht kon besturen en zo door de obstakels heen moest zien te krijgen.

http://img5.imageshack.us/img5/3262/hpotterlev8.jpg
← epiccc :'D

Oh, Het Betoverde Doolhoof (waar ik onverslaanbaar in ben :metal: ), Mollemania, en Cluedo (Harry potter-versie. Yush, ik was een HP fan xD) zijn mijn andere favorieten.
Vroeger speelden we heel vaak gezelschapspelletjes, voordat de computer in beeld kwam zegmaar :stuck_out_tongue: Nu eigenlijk nooit meer… best wel jammer :confused:

Ik speel ook zo graag risk, maar niemand hier thuis wil het met me spelen :’( want ze kunnen allemaal niet tegen hun verlies en dan ontstaat er echt ruzie hierthuis O.o

CLUEDO. HARRY. POTTER?

bestaat dat? aaah die wil ik! *nog een grote hp fan hier*

'dubbel

uh huh! Het heet “Mystery at Hogwarts”, en ipv dat iemand is vermoord, heeft iemand een betovering (wat dus het ‘moordwapen’ is) over het slachtoffer uitgeroepen. Best wel een oud spel al trouwens, geen idee of het nu nog te koop is XD

haha ik ging gelijk googlen maar kan het idd nergens vinden… =[
alleen op de hasbro site. misschien kun je het daar kopen haha

en nog een up!

De grote Dalmuti.

Kolonisten van Catan. Denk ik, maar er zijn zo veel leuke spelletjes…alleen hier thuis vindt niemand t leuk om spelletjes te doen <_<

monopoly
levensweg
party & co [zo heette dat toch? met hints enzo]

maar eigenlijk speel ik nooit meer spellen, en heb ook nooit een spel gespeeld met mn ouders.

Ohwja, wat we vroeger elke avond deden als ik bij mn opa en oma logeerde [en wat mn opa en oma volgens mij nog steeds elke avond doen]; rummikub. Is best leuk :tipping_hand_man:

de elecktriche levensweg :'D