hii, ik wil graag een topic maken over je favoriete films.
dus heb je een favoriete film? reageer het hieronder met een korte inhoud (zodat ik weet waarover het gaat ik zoek namenlijk nog films om te kijken) en het genre alles mag horror/thriller/chicklit/fantasy/… alles mag dus kom maar op met die films
*favoriete
Oke, dan zal ik maar beginnen:) leuk idee btw.
mijn top 3:
-
Alle Star Wars films(sci-fi, action)
tja, beetje lastig om samen te vatten, t zijn 6 films
het gaat zeg maar over het gevecht tussen de Dark Side van de force(dat is een kracht waarmee je dingen kan doen zegmaar) en de Light side.
voor de Dark side vechten de Siths en degene van de Light side heten de Jedi’s.
dat is zegmaar de basics -
Alle Terminator films(action)
In de toekomst wordt een computer gebouwd genaamt skynet en die neemt dan de macht over en vernietigd bijna alle mensen door een nuclear war.
er is nog een klein verzet groepje over die geleid wordt door John Connor
op een gegeven momend stuurt Skynet een terminator, een robot die er menselijk uitziet, terug in de tijd om de moeder van John Connor te vermoorden zodat hij nooit geboren wordt. Het verzet stuurt vervolgens ook iemand terug in de tijd om haar te beschermen. -
The Matrix(action)
deze is nogal ingewikkeld maar de basics zijn dat de wereld zoals je die kent een geprogrammeerde wereld is en dat je dus eigenlijk in een computerwereld leeft.
sommige mensen zijn onstnapt aan deze wereld en ze denken dat Neo de Matrix(dat is ie computerwereld) kan verslaan. k hoop dat je het snapt, anders moet je maar ff op imdb kijken;)’
deze is echt super vet kwa actie scenes enzo, alleen het concept is alleen al awesome.
nja, ik hou nogal van actie en sci-fi en vooral wat oudere films. ik heb nog veeeeel meer favorieten zoals Star Trek, Lotr, James Bond maar dan wordt mijn bericht gwn te lang xD