Favoriete drankjes tijdens uitgaan

Wodka, wijn en tijdens het stappen vaak verschillende shotjes.

Dit inderdaad hahaha.

Bij het indrinken drink ik meestal Sourz, Passoa of iets van Jillz. Licht er net aan waar ik zin in heb

Vooral bier, maar voor de rest lust + drink ik alles behalve jägermeister :flushed:

Ohja, en voordat ik bier lustte waren Passoa fanta en Passoa/Trojka water favoriet :slightly_smiling_face:

Jagerbomb is favoriet, maar meestal is het wijn.

Ik drink het liefste een droge witte wijn, maar die is meestal nergens te bekennen tijdens het stappen, alleen van die vieze zoete zooi. Dus dan wordt het redelijk snel bier of een mix. En een mix is dan meestal passoa jus.

Ik vind de wijn nooit lekker met uitgaan en bier lus ik niet. Meestal neem ik bessen 7-up of shotjes omdat mixjes bij ons echt duur zijn. Meestal neem ik trojka of raketje of iets anders zoets :cold_sweat:

Zelf drink ik meestal baco, of malibu,shotjes ofzo
En nog iets… wat lijkt op jillz maar kan even niet zo op de naam komen…

Proeft als appelsap hahhaa
iemand een idee misschien? Zit in n flesje

Zoete witte wijn, mix drankjes en dropshots vind ik ook echt lekker hahah.

Ik doe niet echt aan uitgaan (als in: harde muziek en dansen), maar ik drink eigenlijk altijd bier. Wijn is soms ook wel eens lekker, maar ik drink nooit hele zoete drankjes.

Zoete witte wijn, bier, wodka, whiskey of tequila

Amaretto cola. Of vodka cola.
En zo niet, drink ik eigenlijk alles wel. Droge witte en rode wijn sla ik wel over. :slightly_smiling_face:

Als ik het geld heb sex on the beach maar dat is meestal echt heel duur in de club. dus dan wijn

• Vodka RedBull for the win!! Liefst wel rode Vodka.
    • Passoa met fruitsap → en dan bedoel ik wel meer passoa dan fruitsap :wink:
    • Flügel → heel zoet en gaat ook ietsje te gemakkelijk binnen, dus let daar wel mee op!

Ik vind mixjes met vodka t lekkerst, maar drink meestal bier want goedkoop en ga vaak met jongens op stap dus dan drink je sneller ook bier mee. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wijn, Bacardi lemon met cola of rode vodka met Red Bull! :beer:

Tequila shots en zoete witte wijn zijn favoriet hier. Heel soms lust ik ook wel een biertje :beer:

Cola.

Kroegenwijn is niet te zuipen. Bier is niet te zuipen. En de rest is te duur. Soms drink ik wel eens jillz.

Bier of droge witte wijn

Fanta hahahahahahaha

:beer:
Wijn is vies en mixdrankjes enzo zijn duur.
Bier is ook gewoon lekker hahahah