Favoriete drankjes tijdens uitgaan

Nou de titel zegt het al :wink:

Ben erg benieuwd :blush:

Bier

Whiskey cola

-

Wijn, maakt ook niet uit welke zolang die maar zoet is.

Ik drink bijna nooit en vooral niet tijdens het uitgaan, maar Vodka Redbull en Safari cola vind ik lekker.

Sourz appel mixdrankje, rosebier, wijn

Ik lust helaas geen bier en wijn, dus met stappen ga ik meestal aan de cola, wat ik eigenlijk prima vind.

Als ik voor thuis wat koop of als ik op mijn werk (bar waar ik korting krijg dus dat scheelt al meteen heel erg in de kosten) wat drink is het meestal malibu-cola of gin&tonic.

Ik ga nooit naar de kroeg/club, maar als ik naar een feest of festival ga drink ik eigenlijk altijd wodka redbull. Ik heb het liefst een droge wijn maar ik ben nog nooit een festival tegengekomen waar de wijn te drinken was.

Bier

Dubbel fris of Ice tea :’)

Flugel, sourz, rode wodka en cola malibu

:beer:

Witte wijn en wodka red bull

Op stap drink ik eigenlijk altijd bier en soms baco of vodka-sprite, maar bier toch wel 't vaakst. Of shotjes natuurlijk.

Bij indrinken is 't meestal blue curacao, red vodka, bacardi, malibu, safari en dan gewoon mixen met van alles

Op festivals is 't ook meestal bier, maar soms hebben ze ook wel somersby en dat vind ik ook echt lekker

Mixjes en andere zoete troep vind ik het lekkerst, maar ik drink meestal gewoon bier, want dat is goedkoper :’)

Water of jus d’orange :flushed:

Niet persé tijdens het uitgaan maar als ik drink: vaak bier of passoa jus. Of radler. Eigenlijk gaat alles er wel in, behalve wijn. :sweat_smile:

wodka redbull, bier (gewoon of desperados) of tequila