Favo Twilight personage?

Wat is jullie favo twilight personage?
Ok. EDWARD MAG NIET GEKOZEN WORDEN want daar kan niemand tegenop:P dat zou natuurlijk niet eerlijk zijn:P

voor mij:
Alice

Alice… Carlisle…Emmet… in that order :stuck_out_tongue: maar ze zijn allemaal kei leuk, is te moeilijk om te kiezen… jake natuurlijk ook en seth is ook cool, en sam…

nee, het is gewoon niet eerlijk om te kiezen, je vraagt een moeder toch ook niet wie haar favoriete kind is? :stuck_out_tongue:

Renesmee is ook te coel~!

mehhh renesmee is nooit echt mijn favo geweest… ik was in dilemma over of ik het nou vet vond dat bella een complete gelukkige-gezin plaatje had gekregen, of helemaal bummed omdat ik liever gewoon edward en bella met zijn tweetjes forever had gezien, dusja…

Ja… da’s waar… minder edward(A) maar ik vind haar wel supercute(L)
maar niemand zou haar nessie moeten noemen:P

Maar ik haat jacob , omdat hij edward heeft overgenomen toen hij weg was… ik miste hem zo:P

Als edward niet gekozen mag worden Alice, maar ik vind ze eigenlijk allebei heel leuk (a) jake en bella vind ik in het 3de deel een beetje irritatn maar hun zijn ook wel leuk :stuck_out_tongue:

ja da was stom… maar opeens veranderde dat edwards personage helemaal… hij was nu VADER, like wtf… in deel één was die kei geloofwaardig als een 17jarige, omdat die allemaal gevoelens enz had die hij nooit had gehad en dingen deed die hij nooit had gedaan, en die niet echt volwassen waren… maar in deel 4 was die opeens kei volwassen enz en je zag gewoon in dat die eigenlijk al 117 was ofz :stuck_out_tongue: was echt vaag gewoon, maar ja moeilijk uit te leggen :stuck_out_tongue:

is eigenlijk best grappig dat heel weinig mensen bella zeggen altijd lol, meestal is het alice of emmet ofz (na edward natuurlijk), maar weinig mensen kiezen haar lol :stuck_out_tongue:

Ik snap wat je bedoelt… heel volwassen ineens! vond ik ook jammer, dat het verliefdheids-stukje weg was zegmaar… werd jij niet helemaal gek toen edward weg was? ik wilde echt dat stuk overslaan!

lol, ja man, maar ik heb op google alles over boeken opgezocht voordat ik ze ging lezen, dus ik wist precies waar elke boek over ging. Dus ik was niet echt zo freaked out, maar het was nog steeds zo triest! echt heartbreaking sommige stukjes! maar de scene in volterra dat ze naar hem toe rent, was een van mijn favoriete scenes in alle boeken, dus dat maakte veel goed. en gelukkig was er een happy ending XD

Mijn favoriete personage - naast Edward of course - is Bella. En daarna denk ik Alice en Emmett. :grin:

Bij mij staat Jacob boven Edward hoor :relieved:

Ugh Jacob is vervelend. Ik vind Alice het aller leukst.

Na Edward, Bella dus. En dan Alice

Ik vind Jacob irritant en bazig, Edward is echt diep gestoord en vervelend, Esmee&Carlisle&tweeanderejongens zijn in de boeken helemaal niet uigewerkt tenzij ze het plot kunnen helpen en Renesmee lijkt wel een schatje maar ja… het is een baby.
Blijft over: Alice, ik vind haar echt een schatje :slightly_smiling_face:

Edit: Ik was Bella helemaal vergeten, maar dat zegt al genoeg denk ik…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Na Edward obviously.
Emmet en Bella.x
x

Na Edward, Emmet en dan Alice.

Carslile of Emmet… of Alice. Shit ik kan niet kiezen.

Eerst Jacob, en dan Alice.