Favo Kledingmerken

Criminal Damage, ik heb er maar 1 ding van maar ik vind het wel het leukste merk. :3
En verder H&M etc.

ik ben niet echt van de merken, maar soms koop ik wel eens een broek van diesel, vanwege de lengtemaat. verder koop ik veel bij topshop ( net iets duurder dan H&M ) en bij H&M en Zara. bij schoenen heb ik wel liever geen knockoff, bijvoorbeeld ik heb wel echte uggs, die lopen veel beter dan neppe. en minnetonka’s en allstars en nikes.

maar sinds 2 jaar verdiend mn vader heel goed dus nu kan het ook makkelijker, daarvoor zaten we best krap bij kas. ( ouders zijn wel gescheiden )

ups ik had mezelf per ongeluk geciteerd ofzo?

Criminal damage, vans, dc, insight, pa:nuu, adidas, paul frank, converse en ik koop meestal bij de h&m, en broeken meestal van de bershka & zara, merkkleding heb ik wel veel opzich alleen dat is dan allemaal gekocht in de sale :stuck_out_tongue: of als ik iets echt wil hebben dan spaar ik ervoor en koop ik 't dan.

Tommy Hilfiger voor schoenen en shirts polo´s, America Today ook.
en Allstars schoenen natuurlijk. G-star & Diesel broeken rocken! :drooling_face:

All stars!! en vans :smiling_face_with_three_hearts: Verder ook babycakes :grinning:

http://img189.imageshack.us/img189/4696/bbcks.th.jpg

Die wil ik. :relieved:

H&M, Zara, Cheap Monday, American Apparel, Acne Jeans, Topshop, Filippa K, Vans

Broeken: G-star. Pepe Jeans. Met. Killah.
Voor de rest vooral H&M, Bershka en Only:P