Favo Kledingmerken

Wat zijn jullie favo kledingmerken?
Of hecht je niet echt waarde aan merkkleding?
Ben benieuwd naar jullie reacties :slightly_smiling_face:

Goh, moeilijk… Meestal koop ik gewoon bij de Zara en H&M, maar soms wil ik wel eens iets van een duurder merk, maar dan alleen in de uitverkoop.
Meestal is dat dan Tommy Hilfiger of iets van de America Today of zo.
En qua handtassen en riemen Friis & Company, hoewel die kwaliteit niet zo goed is.

geef niet zo veel om merken
ik koop het als ik het leuk vind
moet wel te betalen zijn maarja :cold_sweat:

ik vind de broeken van only erg lekker zitten, maar ik ben niet echt van de merken, als het maar mooi is, lekker zit en niet te duur is

Voor broeken: G-star, Diesel en Levi’s.
Shirtjes: H&M, Zara
Jurkjes: Steps :’)
Schoenen: UGG, Tommy, Converse, Lacoste, Minnetonka

Ik hou wel van merk, maar alleen voor Broeken en schoenen -valt schoenen wel onder kleding eigenlijk? x’D- En waarom? Sowieso hou ik van een goede kwaliteit voor broeken en schoenen. En voor de goedkopere goede broeken heb ik zo’n onmogelijke maat die ze NOOIT hebben (zie 27/34). Maar ik ga niet dood als ik iets merkloos draag ofzo. :stuck_out_tongue:

Ik ben niet zo van merken voor kleding.
Met schoenen wel ; All Stars, DC’s, Vans

Mijn kleding koop ik meestal bij de H&M, Vero Moda, Only, Zara en dat soort winkels.

abercrombie and fitch!

Het meeste komt toch wel van de H&M en de zara, maar ik vind DC, allstars, cheap monday (aanrader!), numph en bjorkvin altijd wel vet. :grinning:

Qua broeken ben ik nu gewoon van plan alleen nog maar cheap mondays te kopen.
Ik vind het gewoon fijne broeken en ze laten mn figuur goed uitkomen =]

voor de rest heb ik geen bijzonderheden qua merken… als wil ik wel misschien wat polo’s gaan kopen en daar wil ik dan het liefst toch wel een leuk klein krokodilletje op hebben staan :’) maar dat is echt een rare afwijking van me

Hmm… ik heb niet echt een favo merk denk ik!

Ik heb niet echt een favoriet merk. Ik vind het merk Desigual wel echt geweldig, al is het niet iets wat ik zelf zou dragen. ^^

Ik heb geen favoriet merk. Meestal draag ik kleding van Zara en H&M, maar broeken meestal wel van een merk, omdat de kwaliteit dan beter blijft (na een aantal keer wassen).

ik heb niet echt een favo merk,dat is altijd verschillend bij mij soms H&M andere keren OUtfitter nation enook wel g-star

broeken; diesel/ H&M / g-star
shirts gewoon H&M enn weetikveel eig xD

schoenen verschillen… all-stars vaak

G-star &’ H&M. ^^

Qua broeken het liefste MET injeans, ik heb er maar één, maar hij zit heerlijk! Replay broeken zijn ook fijn. Qua shirtjes H&M, lekker goedkoop en leuk! Qua schoenen niet echt voorkeuren, al zitten Uggs wel heel lekker, maar die zijn niet altijd leuk.

Broek: Only en My God
Verder VILA, DEPT, Nolita,

Niet dat ik het koop, véél te duur, maar mijn favo is echt: Missoni.
Alles van dat merk is geweldig! Ook van Pucci en Marni, maar je bent al gauw in de duizend kwijt voor een rok of een blouse. :pensive:

H&M, Clandestine Industries, Glamour Kills, Cheap Monday, American Apparel, Vans, Converse, Supra, Only.

Dat was het ongeveer wel.

g-star,converse,vero moda,only,mygod,DEPT,h&m en nog meer.