Favo concealer uit voorraad 🥺

Hoiii ik heb maandenlang de Etos liquid concealer in kleur 03 cream beige gebruikt. Had best een voorraad maar sinds een paar maanden is mn concealer op. Ik ging dus terug naar de Etos om een nieuwe te kopen maar… Blijkt hij niet meer verkocht te worden. Was nog niet heel erg in paniek want was ook bereid iets nieuws te proberen maar werd gelijk teleurgesteld - carice, essence, maybelline, rimmel, douglas… Allemaal niet genoeg dekking maar vooral: niet de juiste kleur :roll_eyes: Ik heb licht rosacea, natuurlijke wallen (geërfd dus niet door slaapproblemen) en rode puntjes rond mn mond. Deze concealer matchte perfect. Ik ben nu vrij radeloos want weet echt niet wat ik moet doen. Heb al op marktplaats en Vinted gekeken of iemand het nog verkocht maar helaas. Hebben jullie tips of zelf deze concealer nog ergens liggen toevallig…?

Ik vond die van L’oreal altijd top.

Estee Lauder is ook goed maar misschien aan de dure kant.

Ik had er vroeger altijd van Maybelline (die met dat sponsje en draaisysteem) vond ik niet super maar was van kleur wel goed, maar sinds kort heb ik SUPERgoeie van -dit is geen joke- de action… Echt waar! Ik had al heel wat dure merken uitgeprobeerd maar die van de Action blijft superlang zitten en is echt een goeie dekking. Gek toch?!

Dit is de concealer → MAX & MORE

oh dankjewel, zal het eens uitproberen