Favo apps(iphone of ipod touch)

Noem je Top 3 van je favo apps (;

1. Chocolatier
  2. Ebuddy
  3. Penny & Aggie (zijn strips om te lezen is echt super leuk voor meiden)
  1. tap tap (alle)
  2. backgrounds
  3. hyves
    :stuck_out_tongue:

nog iemand?
upje (;

up!

Alle spelletjes van STORM8 :grinning: !
Dat is zo’n online spel, je hebt het in ninja vorm, autoracen, zombies, vampieren, rockband ^^

En dan ninja op 1, autorace op 2, en dan nog een ander spel (niet van storm8) op 3, dat heet high school nog wat ^^

1. scramble: soort boggle, heb af en toe periodes dat ik er echt verslaafd aan ben.
  2. kolonisten lite: kolonisten dat je binnen 5 minuten gespeeld hebt, fijn als je aan het wachten bent op de trein ofzo.
  3. bubble pop

En verder natuurlijk de apps van hyves, twitter, ebuddy, nu.nl, telegraaf, mail etc standaart dingetjes :wink:

nog iemand?
upje(:

1. Smacktalk.
  2. Doodle Jump.
  3. Jumping Panda.
    En de hyves app is ook een handige.

taptap
catan (ipodspel van de kolonisten van catan…)
Hyves
iSjoel
twitterific
3towers
PPSU
en CSI: Miami.

thanks voor jullie reacties!
upje (;

niemand meer?

deze topic is dood
upje ;p

mijn stomme ipod lukken geen apps omdat ik geen account heb ofzo of mijn wachtwoord klopt niet? ;o
grrr.

echt niemand meer?

[i]Hyves
twitter
hotmail

[/i]

[i]Shazam
Truth or dare
Bobba bar
Tictacfree
iDare
Ping! Lite
FlingFree

Oke dat zijn er wat meer dan 3…[/i]

1 blow fish
2 taptap
3 crash cart

& UP

het lukt me niet om ze te krijgen want als ik ga inloggen moet ik mn creditcard nummer opgeven en die heb ik niet en die van mn ouders mag ik niet invoeren. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Je moet niet eerst een account proberen te maken, dan moet je dat invullen inderdaad. Wat je moet doen is, eerst naar een free app gaan → Vervolgens zeggen dat je ‘het wilt kopen’ en dan vraag hij om in te loggen. Dit kan natuurlijk niet, wat dat heb je op dat moment nog niet. Je klikt op registreren en dan staat de optie dat je geen betaalwijze hoeft in te voeren erbij :slightly_smiling_face:
Goodluck:D