faux fur gilet

Hee allemaal,

Ik vroeg me af, wie van jullie hebben er een faux fur gilet ?
En hoe combineren jullie die?

Ik heb er vandeweek een gekocht, want ik vind ze heel leuk, maar verder dan op een zwarte longsleeve kom ik niet.

En dan nog de vraag, hoe wassen jullie die? Ik ben bang dat ie lelijk wordt als ik hem gewoon in de wasmachine gooi?

Ik had er bijna 1 gekocht, maar ze hadden mijn maat niet meer. Upje!

up!

Meestal staat er op het labeltje hoe je hem moet wassen. Hoewel ik zo’n ding net een jasje vind, die je niet na een keer dragen in de was hoeft te gooien.

Je kan het leuk combinerne met een wit blousje, een strak taillerokje en stoere laarsjes. Op lookbook en veel blogs staan er veel combinaties.

Nee klopt, ik was hem ook niet vaak.
Maar de mijne is van de Claire’s, maar er zit geen label in want er was ook maar 1 maat. Dus ik weet het niet.

Maar bedankt voor je matching-tips!

moet je naar jemapelledenise dr outfits/blog kijken, volgens mij heeft zij er een paar.

Volgens mij heeft jemappelledenise ook zo’n giletje, misschien staan op haar blog of in het whjva topic foto’s hoe zij ze combineert?

Er staat een artikel op de hoofdpagina van Girlscene er over, mss vind je daar wat inspiratie. :slightly_smiling_face:
En anders zou ik eens kijken op (Zweedse) modeblogs en op lookbook, er zijn veel meiden die een hebben. Ik vind het persoonlijk heel leuk staan op een witte lange blouse.

ja op witte kleding vind ik ook het leukste!

Eronder een wit shirt met lange mouwen, zwarte skinny en een paar wedges. Ik heb alleen geen idee hoe je hem moet wassen.

Kijk op de was label hoe je het het beste kunt wassen! Ik denk alleen niet dat je die vaak hoeft te wassen, tenzij er echt vlekken op komen. Ik heb zelf een soort lammy gilet en die was ik vrij weinig, gewoon op 30 graden.