Faundation & rouge

Hee iedereen !
In de zomer ben ik vaak bruin en in de winter bleek, zoals de meeste mensen, maar ik had al een keer geprobeert rouge op te doen maar kennelijk kan ik dat niet want ik krijg allemaal verschillende donkere vlekken, geen me een minicursus rouge aanbrengen ! :grin:

*Foundation

1. Je kan een verkeerde rouge hebben. Een beetje dieprode kleur is goed. Wat je moet doen is je mond tuiten als een vis en dan op je jukbeenderen poederen.
  2. Je moet ook een dagcréme (Moet niet maar het blijft langer zitten en het zit mooier)
  3. Van alleen blush lijk je niet bruiner.

Foundation

http://www.youtube.com/re…e+up+tutorial+blush&aq=0m

Volgens mij moet je gewoon heel overdreven lachen, zodat je je jukbeenderen goed kan zien en dan een beetje rouge met een rougekwast aanbrengen aan de onderkant van je jurbeenderen.
Ik zou als ik jouw was trouwens niet te veel foundation opdoen, want dat ziet er meestal heel nep uit…
Maar ik kan je verder niet echt helpen, want ik gebruik niet zo vaak rouge…

Het is trouwens foundation en niet faundation :slightly_smiling_face:

http://www.youtube.com/watch?v=2x5tQFX6ae4 Hier zie je hoe je blush kan aanbrengen

Misschien een andere rouge kopen? Andere kleur, ander merk, losse poeder ipv zo vast in een doosje.

En ik doe het altijd zo (ik heb vaste in een doosje)
In het doosje deppen,
Een beetje van de kwast afblazen,
Op mijn hand uitproberen,
Lachen,
Op de appels van mijn wangen richting mijn slaap deppen met de kwast (niet vegen!)

Wat versta jij onder rouge? Want rouge geen bronzer.

Met een bronzer kan je je trouwens wel bruiner doen lijken, rouge is alleen om een beetje te shapen of je jukbeenderen te accentueren.

Zoek maar op Youtube naar Bronzer tutorials.

En wat is nu je vraag over foundation?

Miss moet je na je foundation een paar minuutje wachten …
Gebruik een kwast,niet afblazen maar aftikken zodat de overbodige rouge eraf gaat
… Je kan ook verschillende aanbreng maniere probere dus gewoon “vegen” ,met kleine cirkelende bewegingen of meer deppend op de appeltjes van je wange of juist meer op dejukbeendere…niet dat ik zoveel verstand ervan heb maar soms lees ik hier en daar wat ding…amen dat is 1 lang verhaal