fatburners

hallo, heeft iemand ervaring met fatburners ofzo want mijn vriendin en ik zaten samen in de winkel , bleef ze maar doorratelen over die fatburners .Haar mening is namelijk dat ze lekker in de zetel gaat zitten pilletje nemen en gaat vermageren, dit geloof ik natuurlijk niet en telkens ik haar erop wijs komt ze af met dat stomme doosje van DAMHERT NUTRITION , er staat op de doos helpt bij afslanken en verminderd de eetlust .Ik heb dit merk dan eens opgezocht en vind al nergens ervaringen of beoordelingen en op de site zelf staat er dan wat de voedingswaarde is en dat is wel 450 kalorien !!! dan wordt je toch alleen maar dikker ?

kan iemand dit verduidelijken x

dat soort dingen zijn echt onzin
je valt af als je meer verbrand dan je binnen krijgt.
en in pilletjes enzo zitten allemaal rare dingen is gewoon gevaarlijk vind ik.
ze moet gewoon veel sporten en gezonder eten hoe moeilijk het ook is.
ik ben op die manier in zes maanden 10 kilo afgevallen.

Geen pillen gebruiken om af te vallen, idd :wink:
Je weet nooit wat er allemaal in zit…
Beter gewoon sporten en gezond eten.

Zal vast niet goed zijn idd.
Je kunt niet afvallen van ‘n pilletje.
Was dat er maar :’).

Het helpt helemaal niet… sporten & gezond eten is de oplossing om af te vallen

Fatburners helpen niet als je niet erbij sport en een gezonde voeding hebt.
En damhert? Dat is voor allergieën… Daar koop ik ook soms producten van, omdat ik allergisch voor melk ben. Maarja ze kunnen ook afslankdingen hebben, maar het werkt alleen als je dus sport en gezond eet.

Sommige werken wel, maar het is ontzettend slecht voor je lichaam.

Die pillen beinvloeden je hersenen,de hypothalamus die je het hongergevoel geeft, dat word uitgeschakelt en je hebt geen honger meer.

Dus je kan netzo goed aan de drugs gaan geeft het zelfde gevoel, of laxeerpillen nemen. Als je dan toch al zo slecht bezig ben door die pillen te slikken :’)

die dingen helpen echt geen reet. je moet het gewoon zelf doen, zonder die rommel.