Fast and the Furious-acteur Paul Walker (40) overleden

RIP, zo jong ook nog inderdaad. Deze filmpjes zijn ook heftig vind ik: http://www.nydailynews.com/news/national/paul-walker-dies-crash-report-article-1.1533786

[s]

Stiekem vind ik het ergens wel ironisch dat hij in een autoongeluk is omgekomen, net als James Dean toen.[/s]

Ahhh…

De ''Fast and the Furious ‘’ moet je ook niet in de praktijk proberen te brengen op de openbare weg. ::slightly_smiling_face:
De eerste film uit deze reeks was nog te pruimen, de vervolg films was niks anders dan wat stoer doenerij met dit als fatale afloop.

Heb je de beginpost wel gelezen?

Maar ik ben dan vooral benieuwd hoe ze iemand dan kunnen identificeren, als je alleen al ziet wat er van de auto over is…

Ja inderdaad!

Ze wisten dat hij van een liefdadigheidsfeest kwam, ze zullen waarschijnlijk wel weten met wie en welke auto hij vertrokken zal zijn.
Aan het lijk zelf kunnen ze het vaak aan tanden herkennen.

Rust in vrede. :frowning_face:

Triest, inderdaad.

Ik snap dit soort opmerkingen echt niet. Het is hard, maar er gaan gewoon te veel mensen dood om je over iedereen druk te maken en aan iedereen aandacht te geven. Want dan zou de bestuurder van deze auto alleen maar aandacht krijgen omdat hij niet alleen zichzelf, maar ook een bekend persoon tegen een boom heeft gereden nadat hij de macht over het stuur verloor. En dan zou het weer jammer zijn dat alleen de aandacht uitgaat naar hem en niet tegen alle anderen die ook de macht over het stuur verloren. En dan weer alle anderen die op andere manieren gestorven zijn.

Mja dat is zeker even tragisch en ik heb ook al aan die vriend gedacht. Jammer dat minder/niet bekende mensen vergeten worden inderdaad.

Doet me denken aan Talia Castellano een 13 jarig leukemie patiëntje dat youtube bekend was omwille van haar make up tutorial. Maar ze overleed drie dagen na Cory Monteith en dus dacht niemand haar.

Ben ik het inderdaad mee eens.
Dat zijn viend dood is is net zo erg!

Diegene die ernaast zat is niet beroemd, net zoals alle andere duizenden mensen die ook zijn overleden. Niemand zegt dat Paul Walker belangrijker was dan hem. Alleen mensen kennen Paul Walker, en niet ‘die andere die ernaast zat’. Mensen beroemd maken, juist omdat ze zijn overleden in de buurt van een beroemd persoon, is ook een beetje krom.

Ik ben al sinds ik erg jong was enorm fan van Paul dus dit valt me best wel zwaar.

Het mag inderdaad wel op z’n minst genoemd worden, maar het is volkomen begrijpelijk dat er verder geen aandacht aan wordt besteed, en ik vind het altijd een beetje flauw dat mensen daar dan op gewezen moeten worden. Jouw reactie vind ik verder heel redelijk hoor, daar niet van, maar als ik bijvoorbeeld mensen op tumblr dat zie doen is het vaak ronduit kinderachtig.

Als het nou berichten waren over een ongeluk en er werd maar één persoon genoemd, dan had ik dat heel erg gevonden, maar deze berichten gaan specifiek over Paul Walker’s dood dus dan vind ik het eigenlijk een ander verhaal.

Zeg ik dat dan? :’)
Ik zeg alleen dat het onzin is om altijd te zeuren over de 1239872323 andere mensen die overleden zijn, wanneer een bekend persoon is overleden. Natuurlijk mag er ook om hem gerouwd worden, maar vinden dat hij dezelfde aandacht verdient als Paul Walker op het moment klopt niet helemaal. Ik denk niet dat er mensen zijn die stilstaan bij alle overleden mensen.

Klopt. Maar dat alle andere mensen die gisteren dood gingen dood zijn gegaan is ook net zo erg.

Ja hoor…

De auto waarin Walker zat botste na een evenement van zijn liefdadigheidsorganisatie Reach Out Worldwide tegen een lichtmast en boom in het noorden van Los Angeles, waarna het in brand vloog. De Porsche werd bestuurd door een vriend van de acteur. De vriend overleefde het ongeluk ook niet.

De bestuurder zal echt niet 30 km per uur gereden hebben, gezien de ravage.

Dit ja.

Maar oke, ik houd er verder over op want het gaat nu helemaal offtopic, sorry jongens.

Wel dan mogen we daar toch even bij stil staan? :slightly_smiling_face: Snap echt niet wat er nu zo erg is aan de reactie van Incognito.