Fast and the Furious-acteur Paul Walker (40) overleden

Acteur Paul Walker is gisteren om het leven gekomen bij een ernstig auto-ongeluk. Dat heeft zijn management bekendgemaakt. Walker, vooral bekend van de filmserie The Fast and the Furious, is 40 jaar geworden.

De auto waarin Walker zat botste na een evenement van zijn liefdadigheidsorganisatie Reach Out Worldwide tegen een lichtmast en boom in het noorden van Los Angeles, waarna het in brand vloog. De Porsche werd bestuurd door een vriend van de acteur. De vriend overleefde het ongeluk ook niet.

R.I.P.

Ja, echt diep triest. Las het vanmorgen vroeg, hoopte nog dat het een hoax was ofzo.

Erg triest. R.I.P zowel hij als zijn vriend

Ik was echt in shock toen ik het las. Het is echt heel erg!

hij was echt mn celebcrush
echt erg dat die is overleden…
en dat hij een dochtertje en vrouw heeft :frowning_face:

& het zielgste van alles is nog wel dat hij is overleden om andere te helpen in de fillepijnen

Rust in vrede. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen.

Altijd jammer als er een jong leven verloren moet gaan :frowning_face:

wow, wat erg die eerste foto!

Afschuwelijk inderdaad, dat overleeft niemand…

Ja echt heel erg, het was een prachtige man en een geweldige acteur. En echt verschrikkelijk voor zijn vrouw en dochter.

Ik heb zelfs een traan gelaten. Nooit gedaan om celebs. Hij was één van mijn favoriete acteurs.

Ik schrok zo erg toen ik het vanochtend op de radio hoorde. Geen fan van F&F, maar Paul Walker vond ik een hele leuke acteur.
Echt verschrikkelijk. :c

Ik vind het echt een drama. Niet alleen omdat ik het een hele knappe man vond, maar omdat het me ook een goed mens leek. Kwam niet in het nieuws met allemaal onzin. En dan overlijd hij nadat hij terugkomst van een evenement van een liefdadigheidsorganisatie. Van dat plaatje van die auto word ik ook niet goed… Er is gewoon niks van over =(. Echt 0 kans op overleving. Blegh.

Ik las het op facebook en kon het amper geloven! Hij was één van mijn favoriete acteurs.

Echt erg. Hij was echt een leuke acteur

Wat zal the fast&the furious zijn zonder Brian? :cry:

We zijn een geweldige acteur kwijt geraakt. Rust zacht Paul aka my love, Brian

Hij heeft geen vrouw… Hij had alleen een 15 jarige dochter

Ik moest bijna huilen van wat Tyrese Gibson op FB zette:

My heart is hurting so bad no one can make me believe this is real
Father God I pray that you send clarity over this cause I just don’t understand
My heart hurts it’s broken no one can convince me that this is real…
Prayer warriors please pray real hard for his only child, his daughter and family… #HeartOfAnAngel13YrsFamilyForever
WeJustCelebreatedYour40thBirthday… My God… My God… I can’t believe I’m writing this

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/p480x480/1472887_729145063779759_171449376_n.jpg

Neeeeeeee ik las het net :open_mouth: dat vind ik echt erg