Fashioninspiratie voor meiden die niet slank of stevig zijn

Hee quyss
Als er al zo’n topic is mag hier een slotje op!
Waarom dit topic? Nou ik erger me er soms aan dat er altijd een onderscheid wordt gemaakt tussen dunne en wat dikkere meisjes. (Btw het boeit niet wat voor lichaam je hebt als je er maar trots op bent.) Maar bijvoorbeeld met kledingtips past het ene bij slanke meisjes en het ander beter bij wat stevigere meisjes. Meiden zoals ik met maat 36/38 worden meestal buiten beschouwing gelaten. Dus ik dacht ik maak een topic aan en als mensen dan reageren haha zie ik misschien nog wel wat leuks voorbijkomen.

:hugs:

Hebben de meeste fashionbloggers niet gewoon deze maten? En ik vind maat 36 sowieso al erg klein/dun.

Maat 36 komt idd wel wat vaker voor maar iemand met maatje 40 vind ik persoonlijk niet stevig maar ook niet echt dun

maten zeggen vrij weinig. ik heb maat 40/42 en ik pas echt niet in de catagorie slank

Klopt, ik heb ook maat 40, maar ik ben juist wel redelijk slank, maar ik ben dan ook best lang.

Ik snap het punt niet. Wat slanke en stevigere mensen goed staat kunnen mensen met een ander figuur toch ook aan of ben ik nou gek…?

Ik wilde niet zeggen dat je met een bepaalde maat meteen slank of stevig bent het gaat erom natuurlijk om hoe je eruit ziet. Ik vind Demi Lovato bijvoorbeeld wel slank maar niet dun snap je

Hahaha,… Die mensen in het raam met hun foto’s maken…

nou… een hoog kort shortje kan bij iemand met dunne benen wel heel mooi staan maar bij iemand met een grotere maat vaak minder maar dat hoeft niet altijd zo te zijn

hahahahhahahahahah dat had ik nog nieteens gezien

Ik geloof niet dat ik je punt helemaal begrijp. Wil je nu tips of een discussie?

Ja, maar dat bedoelde ik niet. Mensen die niet heel slank of heel stevig zijn, kunnen toch gewoon dezelfde kleding aan als mensen die dat niet zijn?

Maat 36 niet slank ?

Nee ik wil geen discussie gewoon tips en advies voor mensen die niet dun en niet dik zijn

Geloof me maat 36 of 38 word door veel mensen als dik beschouwt terwijl je dan echt niet dik bent

Daar verschillen de meningen volgensmij over haha! Ik doe zelf namelijk gewoon aan wat ik leuk vind maar ik let er echt wel op welke broeken ik bijv koop in de een lijk ik slanker of dikker dan dat ik werkelijk ben

Voor als je wat dikkere benen hebt kun je het beste een onderstuk met een donkere kleur dragen, ook niet teveel print (geen grote en opvallende iniedergeval). En altijd gewoon je eigen maat kopen.

die mensen hebben een psychisch probleem.

Inderdaad, ik heb maat 36 en ik word soms ook wel wat vollig genoemd. Ligt misschien ook aan je figuur maar ik vond het niet zo leuk om te horen.