Fashionhoek! Pleasetips

Hee! Ik wil graag mijn kleren en sieraden en nagellak en parfums enzo leuk neerzetten/leggen/ordenen. Ik dacht een beetje aan een ‘fashionhoek’ ofzo. Iemand ideen met mandjes, systeempjes en rekjes? Fotos of reacties please!
Btw, ik wil liever mn kast niet wegdoen.

Wat ik zelf altijd had& leuk vond staan;
Kleren aan kledingrekken.
Schoenen op de schoenenrekjes onder het kledingrek.
Ringen in een grote ringendoos.
Oorbellen aan een zelfgemaakt rekje van een grote fotolijstrand met houtjes erachter en gaatjes voor de oorbellen.
Kettinkjes aan zo’n “hand” die ook bedoeld is voor sieraden.
Armbandjes in een sieradendoosje.
Parfum&nnagellakjes op een plankje aan de muur.

Okee, thankyou!

Nagellak op een lange plank aan de muur, alles op kleur of merk gesorteerd.

Sjaals aan een rail hangen met haakjes.

Jasjes aan een kledingrek

Ringen in een ringendoos

Armbanden om een armbanden standaard

Kettingen aan een haakje in de muur

Ik ben zelf nog opzoek naar een beter idee voor sjaals.
Ik wil ze op kunnen bergen dat het er niet rommelig uit ziet en je ze niet ziet maar dat ze niet in een grote opbergdoos ongeordend liggen.

Ideeen/foto’s van opbergings voor sjaals zijn welkom!!

Xo

Ik vind het altijd leuk als alles leuk via een bepaald kleurenpalet staat :slightly_smiling_face:
Verder zou ik de nagellakjes in een leuke vorm (hart, cirkel, etc.) zetten en er tegelijkertijd op letten dat de kleuren goed matchen met elkaar, armbanden zou ik per dikte en kleur soort sorteren op een armbandenhouder en ook de ringen/kettingen zou ik op grootte en kleur sorteren en ergens mooi ophangen/in zetten.
Je kleren… tja, ikzelf hou van kasten, maar jij wilt een open hoek dus zou ik gaan voor een groot kledingrek met rails aan. Hierop zou ik de kleren op kleur, soort en seizoen sorteren (dus geen winter- bij zomerkleren, etc.). De schoenen zou ik in rekjes zetten en ook weer op kleur, soort en seizoen geordend, haha. :’)

Verder zou ik enkel de mooiste parfumflesjes vol in het zicht zetten, ik ben namelijk niet zo’n fan van tonnen parfumflesjes in één kamer, je kunt ze bijvoorbeeld op een tafel zetten of op dat tafeltje dat aan een opmaakspiegel grenst (hoe heet dat ook alweer?).

@Inspiredbylove: Ik heb mijn sjaaltjes omhoog gehangen en geordend op kleur, ziet er erg leuk uit!

Je kan ook een kijkje nemen in Crea Bea, er staan op de 1e en 2e pagina een paar leuke pimp-je-kamer tips. Misschien kun je daar ook iets uit halen.