Fashionable Sporting?!

heyhey!
ik denk dat meerdere hier sporten (hehe:P)
wat doe je aan? iets wat lekker zit. joggingsbroek met t-shirt ofzo.
maar hoe maak jij je outfit leuk?
koop je een blanco shirt en stift je het onder?
koop je een wijd shirt met frutseltjes?
knip je je trainingsbroek schuin af?
ik zeg maar wat, maar ik ben beniewd wat jij nou echt leuk vind om te dragen. (en wat voor kleuren combi? wat staat er bijv. op grijze trainingsbroek? of doe je geen trainingsbroek aan?)
nou ehmm… plaats maar!

greetz, me.

uhm gewoon iets wat makkelijk en lekker zit. en bij het sporten let ik niet zo op mn kleding eerlijk gezegd.

haha, wat 'n vragen. Maar ik heb gewoon een zwarte trainingsbroek + shirtje & vestje als het koud is. Als het lekker weer is een rokje voor tennis, een strakke 3/4 adidas trainingsbroek voor andere sporten. Daarbij gewoon een topje/t-shirtje.

in ieder geval een goede sportbh,
want bouncing boobies vind ik niet fashionable! :grinning:

ik heb nu een rood broekje van hard rock cafe new york en een blauw wit gestreept shirt van H&M mannenafdeling :’)
en meestal met het eerste paar sneakers wat ik tegenkom in mn kast.

Een grijze trainingsbroek en een soort donkerblauw hempje met knoopjes en en een kantachtige rand. Kan het niet echt uitleggen.

Maar bij gym let ik eigenlijk niet op m’n kleding.

bij gym op school: grijze of zwarte joggingbroek van de bristol. die heeft iedereen :stuck_out_tongue_winking_eye:
en meestal een zwart hempje van only play.
en vaak gewoon sneakers eronder

en bij paardrijden: paardrijlaarzen
paardrijbroek
soms een hempje
soms een t-shirt die is ook zwart. van adidas
soms een lang shirt. (een van de h&m was vorige keer) die was wit.
soms een shirt met een vest. (een oude die vies mag worden van de sting)
en soms een bodywarmer. mar die is nu kwijt ;(

nouwja dat was het wel weer. alleen ik ga niet in dingen knippen. want dat vind ik zonde en dan word je bij mij in de klas denkik wel heel raar aangekeken…

Ligt eraan, ik sport altijd buiten > doe 't zelf hardlopen
In de zomer lekker korte broek, met hempje of tshirt.
Nu 't kouder wordt, heb ik een loopbroek met loopjasje, daaronder een t-shirt

meestal wit shirt, rokje & hockeysokken want zit op hockey ;p
en als het koud is vestje erover

een bikini die goed alles “binnen houdt” (bruin/fuchsia/oranje) of mijn badpak (aquakleur). Je raadt het al, ik ga vaak zwemmen of aquarobicen, zo min mogelijk stof en zo min mogelijk zweten! :grinning:

grijze joggingsbroek
zwart hempje
donker blauwe allstars

Donkerblauwe oversized joggingbroek en een wit of zwart hempje. Korte broekjes vind ik altijd vet leuk staan, maar ben te lui om 4x per week m’n benen te scheren…

effen simpel shirtje/hemdje met een wijdere joggingsbroek. verschilt vaak.

met gym op school, bijna altijd een blauwe/zwarte donnaybroek met een basicshirtje.
Of als we binnen gymmen, een korte donnaybroek met e en basicshirtje zoals op de fitness. Ik ga me dan echt niet druk maken hoe ik eruitzie, vooral bij gym niet want dat ziet er niet uit. En bij fitness ook niet als ik helemaal zweet en doodmoe ben hoor.