"fashionable" joggingpak

hee meiden!
ik was bij america today en zag van die joggingpakken,
ik wil er al een tijdje een, maar deze paste ik niet omdat het niet echt mijn model was.
weten jullie misschien nog andere merken die fashionable voor zover een joggingpak fashionable kán zijn x’d joggingpak verkopen?

xoxo

addidas

Die bestaan (naar mijn mening) niet.

Trainingspakken zijn altijd fashionable!
No joke. :’)

Juicy Couture.

http://img.diytrade.com/cdimg/849919/12868736/0/1274322708/Juicy_Couture_Tracksuit_Jogging_suit_2010_new_styles-Aceept_PAYPAL.jpg

Ah die is leuk

juicy vind ik zeker leuk !
alleen zo’n jasje alleen kost al rond de 145 euro en dat vind ik nogal veel

adidastisch!

Adidas. Maar ik snap niet waarom een joggingpak fashionable moet zijn want het enige wat ik in mn joggingpak doe is sporten en bankhangen, en dat zijn beide activiteiten waarbij ik over het algemeen niet te veel aan mn uiterlijk doe.

Josh V heeft een nieuwe lijn: Oh My Josh en die hebben ook joggingpakken in 3 kleuren

hmm ik vind een grijze Donnay jogginbroek met onder elastiek en een simpel hemdje of shirtje wel fashionable genoeg toch? :slightly_smiling_face:

Juicy Couture inderdaad, maar Abercrombie&Fitch heeft ook leuke sweatpants. En die lijken heel erg op die van America Today!

Jaa ik had idd al naar a&f gekeken alleen ik ben bang dat ik hem niet pas en dan moet je hem weer helemaal terug sturen naar amerika,
ik had namelijk ook leuke gezien bij victoriassecret maarja dan heb ik het zelfde probleem.

Gym is sporten/zweten, en geen modeshow.

Je kan toch ook gewoon een leuke trainingsbroek dragen,
met een leuk topje & bijv. een adidas-vestje?

Ik vind het sowieso ook een beetje onnodig, simpel is ook leuk.

ik heb een hele leuke van gstar!