Fashionable in gips

Hee meiden! Ik hoop dat iemand mij kan helpen; over een paar weken word ik geopereerd aan mijn voet en dan moet ik 2 weken in het gips en daarna 4 weken met een soort loopgips. Meestal zie ik dan op school meiden rondlopen die zich gelijk verwaarlozen door in een joggingsbroek en hoodies rond te lopen. Maar zelf vind ik dat niet zo classy, ook al loop ik straks in gips rond ik wil er toch wel een beetje goed uit blijven zien. Hebben jullie misschien tips over wat voor shirtjes toch leuk staan bij een joggingsbroek of bepaalde dingen die wel comfy zitten maar toch stijlvol eruit zien bij het gips?

Misschien een tip, van die lose fit broeken zijn ook chique. Gewoon zo’n stoffen broek.

Van die jeansleggings, zit lekker veel stretch in zodat het over je gips heen past en het toch een beetje lijkt alsof je een broek aan hebt, als dat je stijl is . Qua shirtjes kan denk ik alles gewoon.

Toen ik vorig jaar 6 weken gips had heb ik een paar leggings gekocht (van die panty stof , niet katoen ofzo) en die gewoon onder mn jurkjes en rokjes gedragen :slightly_smiling_face: En ik had een baggy jeans voor als het koud was, en daar deed ik dan een leuke blazer ofzo op :slightly_smiling_face: Oh en ik ahd een paar leuke sokken gekocht, van die hele dikke grote dingen met een leuk printje ofzo, voor over mn gips. Want anders krijg je echt koude tenen!

Klinkt goed! Dankjewel ik zal vandaag een kijken naar leuke sokken :slightly_smiling_face:

Misschien iets van een legging met een wat langer shirtje/tuniek erboven, samen met een blazer? Dat ziet er toch nog netjes uit.

Hopen dat ik een legging over mijn gips heen kan trekken, dan is het probleem denk ik wel opgelost!