Fashion nova

Ik heb een hele mooie broek gezien op Fashion nova met goede recensies. Dit maakt mij best benieuwd. Alleen is de maat kiezen zo moeilijk het is namelijk Amerikaans ik heb normaal maatje 38. Heeft iemand hier ervaringen mee? Of een aan te raden maat. Ik heb wel al veel gelezen

Voor mijn idee zijn de maten gewoon hetzelfde, ik heb mijn eigen maat besteld en viel allemaal goed

Ik heb laatst bij fasion nova besteld, en was er niet heel tevreden over. Het duurde 3 weken voor het er was (wel logisch want moet uit Amerika komen). Als je iets wil terugsturen, kost dat 35 euro op eigen kosten, omdat het naar Amerika moet. Daarnaast krijg je geen geld terug van de spullen die je retourneert. Je krijgt dan alleen een waardebon met dat bedrag voor de fashion nova site, zodat je dat geld alleen nog een keer daar kunt uitgeven. Verder wel mooie spullen. Maar ik was niet zo slim door niet de voorwaarden te lezen van te voren dus koste het me heel veel geld. Maar als je deze voorwaarden kent en ze niet erg vindt dan houdt ik je niet tegen daar te bestellen.

Wat Combi zei, inderdaad. Wat customer service betreft is het echt een kut bedrijf.