fashion & marketing

Voor mijn profielwerkstuk op school wil ik als onderwerp marketing en reclame en dan vooral toegepast op het gebied van mode. Maar nou heb ik op internet gekeken en ik kan maar weinig vinden. En als ik op internet naar boeken kijk, dan zijn die boeken vooral in het Engels. Weet iemand misschien een goede website waar ik veel informatie af kan halen of nog liever een goed boek IN HET NEDERLANDS het liefst, want ik heb op internet wel boeken gezien in het engels over fashion marketing en fashion branding maar dat zijn maar inkijkexemplaren, dan krijg je alleen hoofdstuk 1 te zien ofzo en om nou zo’n boeken à 30 euro per stuk te gaan kopen om een profielwerkstuk te maken… tja…

Thank you anyway!

Iemand?
Weet bijvoorbeeld niet iemand die Fashion & Branding aan het Amsterdam Fashion Institute studeert een goed boek? Volgensmij komen die opleiding en mijn onderwerp aardig overeen dacht ik zo…

Je kan ook gewoon een los boek over marketing zoeken misschien?
En dan zelf toepassen op mode.
Mijn zusje heeft een soortgelijk onderwerp dus ik zal morgen eens vragen waar zij haar informatie vandaan haalt.
succes nog!

Ja, ik heb ook al een boek gehaald bij de bieb, maar het zou fijn zijn als ik ook een specifiek boek heb, zal ik maar zeggen :wink:
Maar als je dat wilt vragen aan haar, zou wel heeeeeeeel fijn zijn! Bedankt!