'Fashion liefhebber' gezocht voor samenwerking!

In ‘Fotografie’ is een topic gestart: KLIK

Het gaat over het idee om een fotoshoot te organiseren waaraan verschillende meiden van girlscene meewerken. Dus: fotografen, modellen, visagisten en styling.

Tuurlijk hoef je geen pro te zijn, het is voor de gezelligheid en de ervaring! Dus lijkt het je leuk model te staan of ben je wel goed in het doen van de make-up en het haar? Of hou je van fashion en zou je mee willen werken om outfits samen te stellen of doe je liever de fotografie?
Laat het weten in het topic (klik op de link).

Ik verwijs dus door naar het andere topic, omdat er anders overal verschillende lijstjes ontstaan! Maar om iedereen te kunnen bereiken is hier ook een topic geplaatst.

Up :grinning:

cool!

Uppie! Van de 35 die zichzelf in het topic in de lijst hebben gezet, hebben er pas 10 mij een note met hun email gestuurd zodat ik ze bij het datumpriklijstje kon zetten… dus note me als je in de lijst staat & dit leest & nog niet je email door hebt gegeven!

Ik wil wel meedoen als dat kan en mag :slightly_smiling_face:

Tuurlijk! Klik maar op de link in de beginpost, dan kan je jezelf daar bij de lijst zetten :slightly_smiling_face:

Up :slightly_smiling_face:

Up!

Ik heb me ook erbij gezet en genote, maar help erg graag om meer mensen te vinden die mee willen doen :slightly_smiling_face: