fashion help

hoi meiden!!
overal zie je meiden lopen, ik vind het heel inspirerend om te zien welke kleren ze dragen, en of het leuk bij elkaar past.
mijn stijl is een beetje zoals wat ze bij de webshop loavies hebben, of lizzy van ourfavourites.nl , beetje gemixt.
als ik het bij andere zie vind ik het superleuk, maar als ik zelf in de winkel sta weet ik niet wat ik moet pakken om het ook zo leuk te krijgen. ik ben ook niet echt tevreden met mijn figuur (brede bovenbenen).
Zou iemand mij kunnen helpen, die een beetje dezelfde stijl heeft? Ik vind het er ook leuk uit zien als je opgerolde broekspijpen hebt, maar ik heb een grote schoenmaat dus volgensmij ziet het erdan heel raar uit…

Ik zou het heel fijn vinden als iemand zou willen helpen, via notes op girlscene, of via whatsapp!!!

Draag gewoon wat je leuk vindt, je bovenbenen zullen vast wel meevallen. Als je iets ziet in de winkel wat je leuk lijkt, pas het gewoon en kijk hoe het staat.

Misschien is het een idee om allemaal afbeeldingen te verzamelen uit tijdschriften/van blogs enzv van wat jij mooi vind.
En dan ga je kijken wat de overeenkomsten zijn van wat jij mooi vind, wat komt veel voor en hoe word het gecombineerd?

En als je dat weet zou je bv een lijst kunnen maken van kledingstukken die jij graag zou willen hebben.
En daarmee zou je dan kunnen winkelen.

En als je het lastig vind dan zou ik iemand meenemen waaraan je kan vragen wat ze er van vinden.

zou het ook kunnen dat het er bij anderen dan mooier uitziet omdat ze er accessoires bij dragen? een simpel shirt ziet er toch meteen heel anders uit met een mooie ketting of een armband vind ik :slightly_smiling_face: