Fashion Event 2013

Hallo!

Ik ga vrijdag samen met mama naar het fashion Event
voor de mensen die niet weten wat het fashion event is: hier de beschrijving; http://www.fashionevent2013.nl/

Fashion Event 2013

Fashion Event is het eerste event waar entertainment, shoppen en genieten gecombineerd zijn! Op vier toplocaties door heel Nederland verwelkomen we jou en je vriendinnen tijdens dit speciale evenement.

Het Fashion Event draait om fashion, beauty en entertainment. Outlet sales van topmerken kleding en accessoires tegen 50%-80% korting. Daarnaast presenteren professionele modellen de collectie van het Fashion Event tijdens spetterende modeshows! Bovendien zijn er leuke andere activiteiten zoals een workshop, kleuradviezen en een DJ. Kortom, een gezellig avondje uit!

Nu mijn vraag:
wat zijn jullie ervaringen?
is het groot?
is het een beetje betaalbaar?
ben benieuwd! + is de kleding leuk?

Upje!:slight_smile:

ik ben er vorige maand geweest en had de kaartjes heel goedkoop, maar ik zou er echt geen 20 euro (zoveel kosten de kaartjes normaal geloof ik) voor over hebben. Het waren echt kledingcollecties van een aantal jaar terug en waren dus een beetje uit de mode. Ook stelde de DJ en modeshow enzo niet zo veel voor. Neem trouwens ook eten mee, want het eten was daar echt niet te betalen en je kreeg echt een miniportie.
Ik heb voor de rest alleen maar makeup daar gekocht, want dat was er wel heel goedkoop. Er stond op de site dat er ook workshops zouden zijn, maar die heb ik nergens gezien.
Al met al vond ik het dus flut, dus ik hoop voor je dat er op jouw locatie wel iets beters is!

^ Sluit ik me helemaal bij aan!
Het chille was wel dat je in je goodiebag ook een bon van de zwaluwhoeve krijgt waar je gratis met 2 personen naartoe kan gaan :wink:

Klinkt inderdaad niet erg leuk haha.;
Kaartjes kosten inderdaad bijna 20 euro pp (zit op vakantieveilingen even te kijken).
Waar was je dan? Welke locatie?

Ik ga naar nieuwegein vrijdag,

en heb 2 kaartjes voor een 10tje…