fashion designing !! <3

hallow :3
ik ben hannelore & mijn droom is later modeontwerpster te worden !!
daarom wil ik een topic openen over modetekeningen & zelfgemaakte kleren of wat dan ook met modeontwerpen te maken heeft x) !! dus jullie mogen zelf erop plaatsen van mode wat jullie maar willen !! & natuurlijk mogen jullie ook commentaar geven & zeggen wat er beter kan … dan weet ik waaraan ik moet werken :slightly_smiling_face: !

http://2.bp.blogspot.com/-tfI1W87yeFQ/TjLnGcDEFbI/AAAAAAAAACw/pZXN9jac4-I/s1600/scannen0027b.jpg
dit is 1 van me tekeningen !!
sorry dat hij er zo slordig uitziet maar dat komt door de potlood x3 !!

Je kan werken aan de manier waarop je typt.

Vind het niet echt mooi, maar ik heb een andere stijl (;

okeejj :wink:

Hele woorden en zinnen zijn fijn.

Dat is manga, niet echt te vergelijken met ‘echt’ werk.

Ze heeft trouwens wel hele scheve borsten. Niet dat ik er nou zo graag naar kijk :'D

whahahaa^^

Big fat Gypsy wedding

Het is niet echt iets wat je nou dagelijks aantrekt, denk ik… Beetje ouderwets.

http://4.bp.blogspot.com/-FoyYODKG-g8/TjAs1OdDh5I/AAAAAAAAABo/KBm8lEnf8qA/s1600/scannen0003b.jpg

het is niet professioneel maar dat is ook niet de bedoeling ! ik wil gewoon speciale kleren ontwerpen voor op de catwalk.

Whahah idd!

tip 1:
als je naar de kunstacademie wil laten ze je niet toe als je alleen maar manga (of hoe je het ook wilt noemen) tekent
wel mooi opzich

ik vind et best wel knap dat je dat kan tekenen !;O

dankje eindelijk een goeie reactie & ik teken niet alleen manga maar ik gebruik het gewoon voor mijn ontwerpen & ik ga al naar de kunstacademie & ik ben ook nog maar veertien hoor en geen picaso x3

Hoe kan je naar de kunstacademie gaan als je 14 bent? Meer voor cursusjes lijkt me…

laat maar

Je kan wel echt mooi tekenen!

dankje dat is lief :slightly_smiling_face:

Jij kan echt heel mooi tekenen. (:
Maar als je echt professioneel mode-ontwerpster wil worden zou ik minder manga-achtig tekenen en meer “normaal” tekenen.