Haay,
Ik wil later graag de opleiding Fashion en Branding doen,
op het AMFI.
Doe je deze opleiding?
Zou je dan wat over de opleiding willen vertellen, wat je allemaal doet enso?
Alvast Bedankt
Hater rechts boven is het kruisje! ;]
Haay,
Ik wil later graag de opleiding Fashion en Branding doen,
op het AMFI.
Doe je deze opleiding?
Zou je dan wat over de opleiding willen vertellen, wat je allemaal doet enso?
Alvast Bedankt
Hater rechts boven is het kruisje! ;]
ik wou deze opleiding ook gaan doen, maar toen ik het toelatingsformulier zag, ben ik afgehaakt. Ik wist namelijk gewoon dat ik niet excentriek genoeg was om op te vallen tussen al die anderen.
Maar ben je al naar een open dag geweest?
Nee, ik ben nog niet naar de opendag geweest.
maar ik moet dit jaar op school een profielkeuze maken, en de keuze had ook groten deels met je opleiding te maken. en deze opleiding sprak mij wel aan.
haha, ik denk ook niet dat ik te excentriek genoeg ben, maar ik kan het altijd proberen!
ahhh dat wil ik ook. en ik ben vorig jaar naar de open dag geweest. maar marietoulouse, wat stond er allemaal op het toelatingsformulier? ik ben namelijk ook bang dat ik niet genoeg opval.
Die kun je terugvinden op de site, weet niet precies meer wat er op stond. Zal even kijken!
jaaa, ik had em laatst ook al ff bekeken maar erstaan soms wel ingewikkelde dingen op! waarvan ik denk Wtf moet ik dat vertellen xd
Dit heb ik gevonden:
Je moet een motivatiebrief schrijven. Dit valt nog wel mee met hoe lastig het is.
Deze punten moet je er in verwerken:
Beroepsrol (oriënteren)
Wat is je droom om te doen als je de opleiding F&B hebt afgerond?
Voeg één beeld toe dat de sfeer van je droom weergeeft.
Activiteiten (oriënteren/beslissen)
Noem één bezoek (museum, beurs, film, festival, concert, evenement, lezing) dat je geïnspireerd heeft. Welk idee, welke woorden of welk beeld (foto) is je bijgebleven?
Inspiratie (oriënteren/beslissen)
Maak één foto waarin je de huidige tijdsgeest vastlegt.
Voeg hier een paar kernwoorden toe:
Talenten (realiseren)
Maak een foto van een eigen product waaruit het beste jouw creativiteit blijkt. Vermeld hieronder wat het is, voor wie het is gemaakt ( relevantie) en wat het idee erachter is ( concept, drijfveer).
Ervaringen (presenteren)
Laat met behulp van een door jou bewerkt beeld zien welke ervaringen je hebt met vaardigheden als fotografie, vormgeven, visualiseren en digitale programma’s. Licht dit hieronder toe.
Ik denk dat ik alles wel in kan vullen, maar de laatste 3 punten betwijfel ik. ik kan wel een ontwerp op papier maken ofso maar niet in het egt maken en naaien enso… daar kan ik egt niks van.
Punt 5 kun je denk ik het beste uitbeelden door een foto te maken, hier bijvoorbeeld elementen aan toevoegen en die in photoshop of paint shop pro in elkaar voegen. Je kan best wel hulp vragen aan iemand in je omgeving, die kan je misschien helpen met het een en ander.
En punt 4 is wel lastig ja, ik dnek ook dat veel mensen daar op afhaken. Punt 3 snap ik zelf niet eens, dus ik kan je verder niet heel erg helpen.
En ik vind Punt 4 trouwens ook niet echt bij Fashion&Branding passen, meer bij Fashion&Design…
Jaa ik ook, punt 3 snap ik ook niet egt xd
maar ze zeggen dat je het 1e jaar het zelfde doet als Fashion&Design
Wat betreft punt 4, er staat dat je een PRODUCT moet maken. Dit hoeft dus niet persé een kledingstuk te zijn. Ik heb bijvoorbeeld een eigengemaakte ketting gefotografeerd.