Fantasy verhalen

Excuses als dit in een bepaald topic moest, maar ik kon het even niet vinden.

Maar ik ben opzoek naar fantasy verhalen, verhaal waarbij ‘bovennatuurlijke’ dingen gebeuren, denk aan magie etc. :slightly_smiling_face: Ik heb even rond gekeken hier op girlscene maar kon ze niet zo één twee drie vinden.

Hebben jullie toevallig van dit soort verhalen hier op Girlscene gelezen? If so, zou je mij dan de naam van het verhaal kunnen geven! =3

Iemand?

Nouja, bovennatuurlijk… Mijn verhaal hier op GS is redelijk dagelijks leven, maar met een twist. xD Er komen namelijk elven in voor. Die bestaan dus niet in real life.

Even denken… nog meer fantasy? Ik kan er zo snel niet een paar opnoemen, aangezien ik bijna nooit verhalen op GS lees!

Thnx voor je reactie =3
Had even vlug wat verhaaltjes gelezen maar ik zie eigenlijk vrij weinig tot geen verhalen met ‘bovennatuurlijke’ dingen zeg maar. Maar jou verhaal had ik nog niet gelezen dus daar ga ik me ook eens aan wegen als ik wat meer tijd heb =3

Nou ja, om mijn eigen verhaal te pimpen, want ik lees verder op GS niet echt verhalen meer (eerst wel, maar toen ik mijn verhaal hier op zette was er net de golf met Gossip Girl achtige verhalen en weinig bovennatuurlijks…).
Ik heb Because The Night geschreven. Wel in het Engels, maar hij is nu af. In het verhaal komen eerst alleen vampieren voor (het is een twist op de tiener vampier romance en ik heb geprobeerd een meer politiek/sociaal aspect erin te gooien) maar de wereld van het bovennatuurlijke wordt steeds verder uitgebreid. Link staat op mijn profiel if you’re interested :slightly_smiling_face:

Ah, het enige andere bovennatuurlijke verhaal wat ik hier gelezen heb is Donna Bell, maar die is volgens mij nooit afgemaakt.

Ja ik zag tot nu toe heel weinig actie/bovennatuurlijke verhalen, was eigenlijk wel nieuwsgierig naar de mensen die wel dat soort verhalen hadden gepost en de reacties de ze erop hadden gekregen. Had een stukje van het verhaal Daniel gelezen wat ook een erg leuk verhaal is! Echter heb ik geen tijd om hem helemaal te lezen, maybe someday!

Engelse verhalen vind ik ook erg leuk om te lezen, persoonlijk licht engels mij veel meer omdat je dan veel beter gevoelens en gedachtes kunt uitdrukken, vind ik persoonlijk. Maar omdat hier vrij veel ‘jonge girlsceners’ zie ik vrij weinig GOEDE engelse verhalen. Ik ben zelf vrij engels aangelegd waardoor ik me snel irriteer aan de engelse schrijfwijze van sommigen :slightly_smiling_face:

Ben wel benieuwd geworden naar je verhaal! Ik zal ook zeker een kijkje nemen wanneer ik tijd heb =3

ik schrijf momenteel een verhaal over elven, fenixen etc. staat niet op girlscene maar kan het binnenkort wel een keer posten. is nog lang niet af en heb de laatste tijd ook niet echt tijd gehad :stuck_out_tongue: maar als je interesse hebt kan ik t wel een keertje sturen.