Fantasy verhaal, intresse?

Hallo allemaal :stuck_out_tongue:
Ik ben momenteel een fantasy verhaal aan het schrijven, en zat er aan te denken om dit hier ook neer te zetten voor tips enzo. Alleen ik heb geen idee of jullie het wel of niet leuk zouden vinden om het te lezen, want het zou zonde zijn als ik het hier neer zet en niemand leest het :stuck_out_tongue:
Dus was mijn vraag, of jullie het leuk zouden vinden een fantasy verhaal te lezen hier. Het speelt zich af in een soort middeleeuwen achtige tijd in een helemaal zelfgecreeerde wereld, met magie etc.
Ohja, het is niet altijd even lief en er komt wel geweld enzo in voor, ik heb geen idee of dat erg is (of moet ik er dan een waarschuwing bij plaatsen?)

Ik zou het wel willen lezen! Zet hem maar neer :grin:

Weet je ook of dingen met geweld er in toegestaan zijn? Heb in de forumregels gekeken maar daar staat niets over in.

Dat mag.

Ja, leuk! :upside_down_face: Ik ben dol op fantasy, daar is echt veel te weinig van op deze site…

Post maar, ik ga het zeker lezen :wink:

Leuk dat er intresse is! ^^
Ik zal eens kijken dat ik vanavond het eerste stukje er op zet. Weet nog niet precies hoe ik het ga doen, want een groot deel heb ik op papier staan en is momenteel bij een vriendin :stuck_out_tongue: