fantasien over jou en je crush :)

Vertel hier al je fantasien over je vriend/crush :wink:

xxx

Uhm…

Kuch, wat voor fantasieën?

Ik snap er niets van

hij zegt: ‘hey, vind jij mij net zo leuk als ik jou?’

wat een overdonderende fantasie heb ik toch. -____-

ik bdl gaan jullie trouwen, kinderen weet ik het allemaal, wat hij tegen je zegt, met je doet enz

haha dat las ik nogal verkeerd :’)

hij vraagt me heel lief of ik zijn vriendin wil zijn :flushed:

Hahhaa, ik herken het inderdaad! :flushed:
Dat deed ik bij m’n ex, ik fantaseerde hoe het zou zijn als we samen hoe het zou zijn als we samen in 1 huis zouden wonen, hoeveel lol we zouden hebben met ons tweetjes ^^
Maar die fanasieen, zijn nu voor piet snot! Want het is me ex nu…
Najaa, ik herken het dus wel.

Dat ie zich bedenkt en mij wél wil, dat ie in ziet wat ie laat gaan. Dat hij een meisje die voor de volle 100% voor hem gaat, laat gaan. Dat ie beseft dat er wél liefde is, en we bij elkaar horen. Want zonder hem wil ik gewoon niet verder, hij heeft mijn hart. Dat ie eens beseft hoeveel ik van hem houd…

heb precies hetzelfde :heart:
xxx

En fantasie klinkt raar, want ik wil gewoon dat het werkelijkheid word…

Hij eindelijk is normaal terug praat, verteld dat die mij leuk vindt. Wij de hele zomervakantie samen doorbrengen, leuke dingen doen. Film kijken, dagje strand.

Dat ik samen met hem over het strand wandel en dat we dan gaan picknicken en dat het heel romantisch is en dat we dan zoenen enzo… Alleen ik word er altijd zo down van want het gebeurd toch niet.

haha ja precies dat!!

Ja!

Ik kom op school en hij ook… we komen er samen achter dat we vrij hebben en hij vraagt of ik gezellig mee ga naar de macdonnalds (zit vlak bij onze school). Ik zeg is goed maar ik heb geen geld. Hij zegt ik trakteer! we zitten voor de mac in de sneeuw en drinken een milkshake. We praten en opeens zoenen we… Hij verteld dat hij me leuk vind en ik denk dat hij een grapje maakt maar uiteindelijk geloof ik hem en krijgen we iets samen. zucht… wat heb ik toch een fantasie die helaas nooit gaat uikomen

gewoon precies deze
:sob::muscle:

Dat hij hier thuis komt en we gewoon wat leuke dingen gaan doen en dat hij 's avonds dan bij mij slaapt… En dat ik dan 's ochtends weer naast hem wakker word.

Dat hij vraagt om af te spreken en me dan zoent… ofzo…