Wat zijn jullie fantasieën? En… zijn jullie van plan die ook waar te gaan maken?
Ik weet niet of ik de enige ben, maar lesbische seks wind me soms meer op dan hetero seks
I don’t know yet if it ever will come true, but you never know
vastgebonden worden aan een hijskraam en dan zo geneukt te worden door al die bouwvakkers heerlijk
heb niet echt veel fantasieën, misschien een keer geblinddoekt
Lijk me lekkerder dan hetro seks😅
Hmm ik trio… lijkt me ook heel spannend… om een lekker kutje te likken en aan het klitje te zuigen, terwijl ik keihard doggy word geneukt…
Als er iets is wat ik ooit misschien wil doen is met een MMV trio, een VVM. Dat laatste lijkt me echt niks. Maar mijn vriend vind met 2 mannen weer niks haha. Verder heb ik eigenlijk niet zo veel denk ik.
hmm met 2 mannen lijkt me ook wel echt super geil inderdaad… en dan lekker ruw… daar houd ik wel van! Maar met 2 vrouwen vermaak ik me ook! of een man en een vrouw!
kots kots kots, het hoeft niet met zoveel details hoor! bedankt!!!
too much details!!!
houd het lekker voor jezelf
je lijkt wel oversekst…
Laat iedereen gewoon zeggen wat die wilt zeggen. Ga niet naar sekstopics als je geen details wilt lezen
Heb je haar andere reacties al gelezen? Dat is sowieso een vent die hier even wilt komen geilen.
Uuuuh oke???
lol
geen spannende fantasiën hier
een geheime relatie met een oudere jongen(ik ben 15 hij iets van 23), zoenen op een plek waar ik vaak kom. Ik wordt betrapt door een van mijn vrienden die ook die leeftijd is maar dan heel moreel , vecht scene degene met wie ik ben wint en we gaan naar zijn huis. al kussen mijn en zijn kleren kwijt raken en dan sex hebben.
Ik zit in een relatie, maar toch ben ik vaak aan het fantaseren.
Bijv.
Op mijn werk is er een collega. Hij is echt schattig, en ik vind hem hartstikke leuke vent.
Nou… hij weet t steeds niet ,dat ik op hem val maar iedereen weet het…behalve hij!
Ik werk in een hotel.
Ik fantaseer er heel vaak over, dat terwijl ik ergens aan het werken ben, duikt hij op… hij vraagt iets aan mij en dan hij zegt: kom, ik ga het laten zien.
We gaan in een kamer binnen… en wanneer de deur in de slot valt, hij drukt me tegen de deur, en kust me.
Soms gaat het tot sex, soms niet. Soms ben ik een tijger soms ben ik verlegen…
Goh… Als hij dat zou weten… of Als mijn vriend dit zou weten…
Ik heb al jaren een relatie met een jongen maar ik fantaseer al heel lang over seks met een meisje