Fantasie

Hoi

Ik ben een 18-jarige meid die nog nooit een vriendje heeft gehad. Ik vind dit op zich niet zo erg, er zijn al jongens geweest die op me verliefd waren maar die zag ik toen niet zitten. Ik heb zoiets van ik zal wel iemand tegenkomen als ik er klaar voor ben, ik wil niet zomaar een vriendje om een
vriendje te hebben.

Dat terzijde, ik kijk veel films en series maar in plaats van dat af te sluiten na de film, fantaseer ik verder over hoe het met de personages zou verlopen in de toekomst. Mijn fantasiewereld is al zeer uitgebreid dat ik genoteerd heb wie met wie is en welk beroep etc. Ik combineer verschillende series die dan een koppel worden. Ik zie mezelf dan als het ware in de huid van een bepaalde personage (om de zoveel tijd ben ik iemand anders) en doe alsof ik haar /hem ben. Ik heb een grote knuffel die dan een vriendin of vriendje ofzo is. Dit is wanneer ik savonds in mijn bed lig en sochtends wakker wordt, overdag gebeurt het niet. Behalve soms op momenten dat ik me verveel bv wanneer ik moet studeren.
Wat me een beetje zorgen baart is dat ik mijn knuffels soms echt kus en doe alsof het een jongen is, ik kan daar echt opgewonden van worden. Ik begin mezelf dan te masturberen en kreun zachtjes de namen,…

Is dit abnormaal? Ik schaam me er echt heel hard voor en durf het niemand te vertellen want het is zo vreemd. Er zijn wel periodes dat dit erger is dan anderen, ik deed het vooral toen ik 15 was dan 3 jaar niet meer maar nu is het de laatste tijd weer meerdere keren per week dat ik fantaseer…
Is het mijn onderbewustzijn dat zegt dat ik nood heb aan een vriendje en zou het dan beteren of… ? Moet ik hiervoor mss eens een psycholoog bezoeken ofzo, want ik heb niet het gevoel dat dit normaal is, ik ben 18 in godsnaam.

Hopelijk weten jullie hier iets op te zeggen.
Geen haat ajb, ik weet dat het raar is

Volgens mij is dit niet heel raar hoor.

Neen?

Ik ben dan wel iets jongen maar fantaseer ook over als ik en mijn crush iets hebben. Waarom zou het raar zijn? Dromen mag altijd :slightly_smiling_face:

Ik reageer normaal nooit op Topics. Maar ik dacht ach laat dit de eerste keer zijn. Een fantasie is eigenlijk nooit ‘slecht’ of een probleem tenzij het jezelf belemmert of gevaarlijk word. Of als je het gevoel hebt dat je er geen controle meer over hebt en te lang in je fantasie wereld blijft zitten en niet goed terug kunt keren naar de realiteit.Een beetje alsof je altijd in dromenland bent. Als dat zo is zou ik wel een psycholoog opzoeken. Maar weetje iedereen heeft fantasie. Dus ik zou je geen zorgen maken. De een droomt over seks met oudere de ander word opgewonden van voeten :stuck_out_tongue:

Ik wik he even vertellen ik heb dit ook. Ik dacht ook een lange tijd dat dit niet normaal was en probeerde te stoppen maar dat lukte niet dus bedacht ik me:
1 ik krijg er geen spijt van
2 ik heb geen pijn ofzo
3 niemand heeft er last van
4 ik word niet anders in mijn gedrag
En zo heb ik een rijtje gemaakt dus dacht ik waarom niet?
Ik doe het nu nog steeds dus NO WORRIES😘
X