fantasie

heb een tijdje nagedacht of ik dit topic wel moest openen, omdat het misschien weinig zin heeft omdat het meer met ‘‘mijn fantasie’’ heeft te maken. maar toch wil ik het even kwijt…

De seks met mijn vriend is erg fijn.
Met mijn ex was het altijd een ‘‘vluggertje’’. hij altijd bovenop, want ik bovenop vond hij vervelend!? Nou voor mij was dit nooit genoeg, als ik begon te genieten was het alweer klaar…
Bij mijn nieuwe vriend is alles perfect, ik kan eindelijk genieten en geven elkaar waar we behoefte aan hebben.
Maar nou vraagt hij de laatste tijd tijdens de seks of ik nog een leuke fantasie heb. Heel aardig natuurlijk maar ik sla dan gewoon dicht. Ik kan niks verzinnen, ik weet niet wat ik dan wil en ik heb ook al een keer gezegd; ‘‘ik weet niet’’
Maar dat vond ik gewoon sfeer bedervend dat ik dat zeg. Als ik vraag of hij wat weet is het dat hij het aan mij vraagt en of ik een geile fantasie heb. Heel lief en ik snap helemaal wat ie bedoeld maar ik weet gewoon niks…
Het bederft de sfeer echt niet hoor, maar voor mijn gevoel wel en het maakt hem misschien ook onzeker( geen idee maar ik vind soms echt lullig dat ik dan gewoon niks weet).
Ik heb gewoon niet mijn ‘‘fantasie’’ daarin omdat ik altijd maar 1 ding gewend was bij me ex en ik er nu al zo van geniet dat ik het nu al best vind… er ging namelijk een hele deur voor me open…
ik wil me ook best wel in andere standjes verdiepen, maar daar ben ik dan ook weer te verlegen voor. ( dalijk roep ik wat en denkt ie Huh!? haha )
Hoe zou ik dit het beste aan kunnen pakken!?

Lastig, want ik zou dat ook niet zo snel delen met mijn vriendje.
Misschien ook wel omdat ik geen fantasie daarin heb.
Wij praten wel open over onze seks, maar ik klap ook dicht als het gaat om 100% los gaan en alles geven.
Misschien is dat een knopje omzetten, maar ik kan dat niet.

Ik heb daar ook niet echt een fantasie in, daarom.
Wij kunnen er ook echt wel open over praten, dat zit echt wel goed, maar ik klap indd ook dicht en kan me daarin niet 100% geven.
En als ik gewoon lekker aan het genieten ben zegmaar en ik krijg zo’n vraag denk ik gelijk; ohnee uh uh uh wat moet ik zegge.

Vertel hem dan gewoon dat je geen fantasie hebt nu.
Hij moet het daar mee doen.

Mm jaa, misschien moet ik het daar indd keer met hem hebben, maar dan niet tijdens de seks haha

En is het echt zo dat je helemaal geen fantasie hebt, of durf je het hem niet te vertellen? Want een fantasie hoeft niet meteen heel extreem te zijn, je kan bijvoorbeeld ook een plaats (eens ergens anders dan anders) bedenken waar je het graag eens zou doen. Hoeft niet meteen heel gek te zijn.

tijdens de seks lijkt het me dat hij een standje bedoelt wat ik leuk/lekker vind…
Maar daar heb ik totaal geen verstand, dus nee daar heb ik ook geen fantasie in.

Met plekken enz wel hoor, maar niet dat ik daar van droom van ohh wil keer in de auto haha. maar hij bedoelt meer als we bezig zijn of ik dan nog een fantasie heb…

Je kunt gewoon tegen hem zeggen dat je niet echt een fantasie hebt. Dit accepteert hij echt wel hoor!

Mocht je hem toch willen pleasen, leidt hem dan af! Dit kun je doen met in plaats van een fantasie aan het licht te brengen, hem te vertellen wat je gewoon lekker vindt. Bijvoorbeeld welke plekjes van je lichaam gevoelig zijn. Zo leidt je het onderwerp af en heeft hij toch een voldoening; Hij heeft weer iets waarop hij verder kan breien!

Oh oke, ik dacht dat hij in het algemeen een fantasie bedoelde. Maar doen jullie nu altijd hetzelfde standje dan?

we doen niet altijd het zelfde standje, we doen wel van alles en een standje kan je al erg variëren door je benen anders te doen, en nouja ik hoef denk hier niet helemaal uit te leggen hoe en wat het allemaal gaat bij ons…maar nee het is dus echt niet hetzelfde…
Maar het is meer dat hij (denk ik) gewoon van mijn kant ook iets wil ‘‘horen’’ van ja dit wil ik graag.

Hij reageerde zeker niet verkeerd toen ik zei dat ik niks wist… maar het is gewoon ook voor mezelf een beetje van;
ja ik durf ook niet zo goed te zeggen wat ik dan wil en ik weet dat op dat moment ook niet zo goed…

Ik ben in bed ook zo passief als maar kan. Ik doe altijd gewoon wat de jongen wil, en ik zou nooit uit mezelf iets ‘ondernemen’. Jongens nemen altijd de leiding. Laatst was er inderdaad ook een jongen die daar een opmerking over maakte, dat ik niet zo ‘wild’ ben. Denk dat jouw vriend dat ook meer wil, dat jij bijvoorbeeld meer initiatief neemt. En dat hij daarom naar je fantasiëen vraagt. Ik zou alleen niet weten wat je daarmee zou moeten doen, want ik ben zelf dus ook niet echt een bedtijger.

glamourizer;
dat heb ik dus ook, ik heb liever dat hij de leiding neemt, ik doe wel mee hihi
ik denk indd dat mijn vriend dat ook wil, dat hij me gewoon een kans daar mee geeft om ook iets naar mijn zin te doen, wat ik erg lief vind. Het probleem bij mij is dan dus; ik weet gewoon niks, en mijn fantasie is dan gewoon meer van; neem jij de leiding maar, maar om me nou dom te houden vind ik ook zielig en ik weet echt wel wat hij bedoelt…
maar ik vind het gewoon fijner als hij me ‘‘meeneemt’’ en de leiding neemt… maar ik snap ook best dat het voor hem ook welleens fijn is om mijn fantasie te horen en wat ik wil…

Praat er gewoon een keer met hem over, als je niet bezig bent.
Hij begrijpt het echt wel, en hij zal je ook wel geloven als jij zegt dat je het goed vindt zo.

Oh ja, hoe lang heb je al seks met hem? Want op mij kom je over alsof je echt net hebt ontdekt hoe seks ook kan zijn, na je ex.

als je perse iets wilt bedenken om de volgende keer te zeggen, kijk dan wat je hier het leukst uit lijkt:

• als hij je een lange massage geeft, en je heel lang plaagt zonder dat je iets terug mag doen, je heel lang verwent tot je hem bijna bespringt.
  • eens gewoon keihard genomen worden, jij niks te zeggen hebt, vrij ruuw met je omgaat enz.
  • Mij kan je persoonlijk helemaal gek maken met dirty talk.
  • Ik weet niet of jullie mondwerk doen, maar misschien dit voorstellen
  • Het op een vreemde plaats doen, misschien de buitenlucht ofzo
  • Als hij je gek maakt op plaatsen waar het helemaal niet kan, je influisterd onder de afwas met je ouders erbij wat hij met je wilt doen
  • een ontzettend lang voorspel, ‘wedstrijdje’ zo lang mogelijk plagen zonder over te gaan op het ‘echte’ werk.
  • misschien handboeien of blinddoek? iedereen is anders he…
  • eens een speeltje gebruiken als hulpje
  • zien hoe hij zichzelf ‘verwent’

Ik heb even vanalles opgenoemd wat ik kon bedenken, misschien vind jij sommige ideeën wel heel vreemd, maarja ik ken jou niet.
Hier moet vast iets tussen zitten wat je wel aanspreekt toch?

En anders moet je je eens bedenken waarbij je fantaseert als je masturbeert.

ik heb nu 3maanden met hem en ook 3maanden seks. Ik denk indd dat ik nu pas ontdek hoe seks is, nouja hoe het nog fijner, leuker enz. kan zodat ik hem ook echt wil bespringen haha.
terwijl ik bijna 2jaar met mijn ex had, en al 1,5 jaar seks…moet je nagaan…

Bedankt voor de tips in de post hierboven :slightly_smiling_face:
Zal indd ook maar is wat rond gaan google, ookal vind ik dat ook best uh eng, maar misschien brengt dat ook nog ideeen in me op.

Hij praat indd ook veel tegen mij bij de seks, wat hij lekker vind enz, ik doe dit niet dus ik kan dit eigenlijk ook wel doen, al krijg ik dat bijna me strot niet uit haha.

Heb je weleens gedachten over seks? Bijvoorbeeld dat je er onbewust heel even aan denkt?
Je hoeft niet meteen je wildste dromen te vertellen, maar misschien kan je wel eens nagaan bij jezelf of je ooit aan seks hebt gedacht met hem en op welke manier. Dit zou je dan aan hem kunnen vertellen?
Je kunt ook tegen hem zeggen wat je met hem zou willen doen, bijvoorbeeld in zijn oor fluisteren, voor de seks dat je hem eerst op bed gaat gooien, dan op hem gaat zitten en hem dan gaat verwennen.
Op deze manier is het niet een hele originele fantasie, maar het is wel iets wat een fantasie zou kunnen zijn?

Ik hoop dat je er iets aan hebt, suc6 meid!! :kissing:

Daar heb je gelijk in, misschien kan ik ook een keer daarvan het initiatief nemen om te beginnen zegmaar…

Ga er nog wel over nadenken haha

zou je het niet een x ergens anders willen, of op een andere manier?

een bed vind ik toch wel het comfortabelst haha, en met ouders thuis heb ik nou ook niet echt een andere keuze…

maar tuurlijk denk ik daar welleens over na,
maar op een andere manier, daar heb ik dus echt geen fantasie mee omdat ik nou niet echt veel ervaring mee heb/had omdat het bij me ex altijd hetzelfde was ( na 1,5 jaar nog ja… )