heb een tijdje nagedacht of ik dit topic wel moest openen, omdat het misschien weinig zin heeft omdat het meer met ‘‘mijn fantasie’’ heeft te maken. maar toch wil ik het even kwijt…
De seks met mijn vriend is erg fijn.
Met mijn ex was het altijd een ‘‘vluggertje’’. hij altijd bovenop, want ik bovenop vond hij vervelend!? Nou voor mij was dit nooit genoeg, als ik begon te genieten was het alweer klaar…
Bij mijn nieuwe vriend is alles perfect, ik kan eindelijk genieten en geven elkaar waar we behoefte aan hebben.
Maar nou vraagt hij de laatste tijd tijdens de seks of ik nog een leuke fantasie heb. Heel aardig natuurlijk maar ik sla dan gewoon dicht. Ik kan niks verzinnen, ik weet niet wat ik dan wil en ik heb ook al een keer gezegd; ‘‘ik weet niet’’
Maar dat vond ik gewoon sfeer bedervend dat ik dat zeg. Als ik vraag of hij wat weet is het dat hij het aan mij vraagt en of ik een geile fantasie heb. Heel lief en ik snap helemaal wat ie bedoeld maar ik weet gewoon niks…
Het bederft de sfeer echt niet hoor, maar voor mijn gevoel wel en het maakt hem misschien ook onzeker( geen idee maar ik vind soms echt lullig dat ik dan gewoon niks weet).
Ik heb gewoon niet mijn ‘‘fantasie’’ daarin omdat ik altijd maar 1 ding gewend was bij me ex en ik er nu al zo van geniet dat ik het nu al best vind… er ging namelijk een hele deur voor me open…
ik wil me ook best wel in andere standjes verdiepen, maar daar ben ik dan ook weer te verlegen voor. ( dalijk roep ik wat en denkt ie Huh!? haha )
Hoe zou ik dit het beste aan kunnen pakken!?