Hoihoi, ik heb even een anoniem account gemaakt vanwege herkenning.
Er is een jongen, waar ik altijd een beetje een zwak voor heb gehad. Ben niet verliefd op hem ofzo, ik vind hem gewoon HEEL aantrekkelijk.
Ik zat in de eerste bij hem in de kas. Toen kwam ik ineens bij hem in de klas in het laatste jaar (5de) van de middelbare (toen was ik nog samen met mijn EX-vriend) en ik dacht echt; wow, hij is ZO lekker geworden.
Blijkbaar dacht hij hetzelfde over mij want ik kreeg dus appjes van: ‘’ Je bent veranderd op een hele goeie manier/ je bent zo sexy / je bent echt mooi geworden. ‘’ Ik heb hier nooit iets mee gedaan, ook omdat mijn ex dit natuurlijk niet leuk vond en heb hem geblokkeerd. Na een tijdje heb ik het uitgemaakt met mijn ex.
De laatste maanden van de middelbare (toen het uit was met mijn ex!) heb ik dus de tijd gehad om uit te zoeken hoe het zit tussen ons… we appten vaker. Na school hebben we toen eens afgesproken en hebben we bij hem thuis gezoend en zijn we verder gegaan… het was zo fijn. Toen vroeg hij of ik verliefd was, ik zei eerlijk nee, toen zei hij ook: ik ook niet, je bent gewoon zo lekker. Ik zei dat ik niet verliefd was maar hem wel zo graag wilde. Toen begon de zomer en heb ik hem toch geblokkeerd omdat ik geen fuckbuddy’s wilde worden ofzo, al was het wel moeilijk… ik wilde hem zo graag. Gelukkig zag ik hem nooit meer. (we hadden nog geen seks gehad, maar het had niet lang meer geduurd…)
Ik was niet verliefd, het was gewoon puur lust.
Nu, 2 jaar later heb ik inmiddels 1.5 jaar een nieuwe vriend, waar ik echt wel goeie seks mee heb enzo en superr verliefd op ben, alles gaat goed en ik zou nooit vreemdgaan.
Sinds een halfjaar zie ik ineens die jongen weer elke dag op het station. Ik was hem bijna vergeten, toen ik hem zag dacht ik weer precies hetzelfde: oh god ik wil je. Maar alleen op ‘‘die’’ manier.
Het rare is dus… ik voel me niet verliefd, ook omdat ik eigenlijk z’n persoonlijkheid helemaal niet leuk vind. Er hing gewoon een soort spanning om ons heen. Ik weet zeker dat hij die spanning ook voelt.
Nu ik hem dus elke dag zie, knipoogt ie soms naar me, ik krijg het hier zo warm van. Ik begin weer steeds meer over hem te fantaseren, en soms droom ik zelfs over dat we seks hebben ofzo… ik schaam me hier best wel voor, omdat ik gewoon een perfect seks en liefdesleven heb met mijn vriend.
Vorige week heeft hij me dus geappt… Hij had me nummer via via gekregen en zei iets van ‘‘wow wat heb ik een moeite gedaan voor je nummer…’’ Hij zei weer dat ik zo mooi en lekker ben en dat hij heeft gemist om me elke dag te zien. Eigenlijk reageerde ik best kortaf, terwijl ik van binnen echt wat anders dacht. Ik dacht: JIJ OOK! Hij vroeg of hij me kon zien en zei dat hij me voor zichzelf wou.
Toen heb ik hem weer geblokkeerd! ging er niet op in omdat ik dit gewoon te ver vond gaan en mijn vriend niet kwijt wil.
Gister toen ik hem zag groette hij me weer en kwam hij héél dichtbij me zitten toen ik op de trein wachtte, ik werd er echt opgewonden van en kon maar aan 1 ding denken.
Sorry voor dit lange verhaal, ik schaam me er best voor!
Ik weet gewoon niet wat ik hiermee moet… Ik wil dit helemaal niet, ik hou van mijn vriend
Wat moet ik doen om deze fantasieën te stoppen?!