Fantaseren over een ander... help!

Hoihoi, ik heb even een anoniem account gemaakt vanwege herkenning.

Er is een jongen, waar ik altijd een beetje een zwak voor heb gehad. Ben niet verliefd op hem ofzo, ik vind hem gewoon HEEL aantrekkelijk.
Ik zat in de eerste bij hem in de kas. Toen kwam ik ineens bij hem in de klas in het laatste jaar (5de) van de middelbare (toen was ik nog samen met mijn EX-vriend) en ik dacht echt; wow, hij is ZO lekker geworden.
Blijkbaar dacht hij hetzelfde over mij want ik kreeg dus appjes van: ‘’ Je bent veranderd op een hele goeie manier/ je bent zo sexy / je bent echt mooi geworden. ‘’ Ik heb hier nooit iets mee gedaan, ook omdat mijn ex dit natuurlijk niet leuk vond en heb hem geblokkeerd. Na een tijdje heb ik het uitgemaakt met mijn ex.

De laatste maanden van de middelbare (toen het uit was met mijn ex!) heb ik dus de tijd gehad om uit te zoeken hoe het zit tussen ons… we appten vaker. Na school hebben we toen eens afgesproken en hebben we bij hem thuis gezoend en zijn we verder gegaan… het was zo fijn. Toen vroeg hij of ik verliefd was, ik zei eerlijk nee, toen zei hij ook: ik ook niet, je bent gewoon zo lekker. Ik zei dat ik niet verliefd was maar hem wel zo graag wilde. Toen begon de zomer en heb ik hem toch geblokkeerd omdat ik geen fuckbuddy’s wilde worden ofzo, al was het wel moeilijk… ik wilde hem zo graag. Gelukkig zag ik hem nooit meer. (we hadden nog geen seks gehad, maar het had niet lang meer geduurd…)
Ik was niet verliefd, het was gewoon puur lust.

Nu, 2 jaar later heb ik inmiddels 1.5 jaar een nieuwe vriend, waar ik echt wel goeie seks mee heb enzo en superr verliefd op ben, alles gaat goed en ik zou nooit vreemdgaan.

Sinds een halfjaar zie ik ineens die jongen weer elke dag op het station. Ik was hem bijna vergeten, toen ik hem zag dacht ik weer precies hetzelfde: oh god ik wil je. Maar alleen op ‘‘die’’ manier.

Het rare is dus… ik voel me niet verliefd, ook omdat ik eigenlijk z’n persoonlijkheid helemaal niet leuk vind. Er hing gewoon een soort spanning om ons heen. Ik weet zeker dat hij die spanning ook voelt.

Nu ik hem dus elke dag zie, knipoogt ie soms naar me, ik krijg het hier zo warm van. Ik begin weer steeds meer over hem te fantaseren, en soms droom ik zelfs over dat we seks hebben ofzo… ik schaam me hier best wel voor, omdat ik gewoon een perfect seks en liefdesleven heb met mijn vriend.

Vorige week heeft hij me dus geappt… Hij had me nummer via via gekregen en zei iets van ‘‘wow wat heb ik een moeite gedaan voor je nummer…’’ Hij zei weer dat ik zo mooi en lekker ben en dat hij heeft gemist om me elke dag te zien. Eigenlijk reageerde ik best kortaf, terwijl ik van binnen echt wat anders dacht. Ik dacht: JIJ OOK! Hij vroeg of hij me kon zien en zei dat hij me voor zichzelf wou.

Toen heb ik hem weer geblokkeerd! ging er niet op in omdat ik dit gewoon te ver vond gaan en mijn vriend niet kwijt wil.
Gister toen ik hem zag groette hij me weer en kwam hij héél dichtbij me zitten toen ik op de trein wachtte, ik werd er echt opgewonden van en kon maar aan 1 ding denken.

Sorry voor dit lange verhaal, ik schaam me er best voor!
Ik weet gewoon niet wat ik hiermee moet… Ik wil dit helemaal niet, ik hou van mijn vriend :frowning_face:

Wat moet ik doen om deze fantasieën te stoppen?!

Klinkt raar wat ik nu ga zeggen, maar een vriendin van mij heeft dit ook meegemaakt en de uiteindelijke oplossing was om er gewoon een keer aan toe te geven… Daarna wist ze hoe het was en was ze er ook klaar mee. Ze heeft er wel voor gezorgd dat het geheim bleef natuurlijk en is nu 2 jaar later nog steeds met haar vriend samen :ok_woman: Dus kan niet zeggen wat jij moet doen, maar dit werkte voor haar dus wel :slightly_smiling_face: Weet niet of je dit zelf ook in gedachten had als oplossing?

Waarom zou je je relatie opgeven voor een jongen die jou misschien wel ‘lekker’ vind maar je hebt er toch niks aan? Pure lust, geen ‘Liefde’ Of zie ik het dan verkeerd?

Verman je, acteer het beste dat je kunt, loop naar hem toe en zeg dat je niks met hem te maken wilt hebben. Blokkeer hem en verwijder zijn nummer zodat je hem ook niet in een ‘zwak moment’ kunt berichten. Behalve als je je relatie wilt verknallen voor een fuckboy.

Ik vind dat je goed gehandeld hebt. Gewoon blokkeren. Je gedachtes/fantasie kun je niks aan veranderen, die heb je gewoon. Maar je gedrag wel.

Voel je niet schuldig over de gevoelens die je hebt, daar kan je weinig aan doen. Fantaseren hoeft ook niet erg te zijn, zolang het je huidige relatie niet in de weg gaat zitten. Over je gedrag heb je wel controle. Ik vind dat je goed handelt tot nu toe en hem het beste kunt negeren. Als hij contact blijft zoeken kan je wel hem een keer goed duidelijk maken dat je wilt dat hij ophoudt.

Nou her enige wat met tegenhoud is dat ik gewoon écht niet wil vreemdgaan. Maar als ik geen vriend had, had ik er ook allang aan toegegeven, had ik terug geflirt op t station en hem mee naar huis genomen. Alleen de gedachte al maakt me gek… Maar ik kan het gewoon niet tegenover mijn vriend, ik zou hem nooit pijn kunnen doen.

Waarschijnlijk zie ik hem vanmiddag weer, als hij weer contact zoekt ga ik (als ik het kan) gewoon zeggen dat hij uit me buurt moet blijven… Duim voor me :frowning_face: please

Ik snap precies wat je bedoelt hoor! Maar deze gedachten blijven jou en jouw relatie wel dwarszitten. Ook als je hem blokt en dergelijke… Als je met die jongen kan afspreken dat bij 1 keer blijft en ook tussen jullie blijft dan moet het een keer kunnen. Daarna weet je ook zeker waar je aan toe bent en wat voor jou echt telt. Die vriendin van me wist daarna dat het echt niks betekende behalve die ene keer lust en dat ze bij haar vriend wou zijn. Sindsdien heeft ze die behoefte niet meer gehad… Het laat je ook weer helder denken i guess.

Dit lijkt me echt vervelend. Maar ik vind ook dat je het goed doet. Aan de andere kant kan het je relatie natuurlijk altijd dwarszitten zolang jij hem nog tegenkomt.

Het is lastig… maar zolang het nog kan zou ik hem gewoon écht negeren. Misschien als het nog verder gaat en je echt niet meer aan iets anders kan denken, kan je het er eerst met je vriend overhebben ofzo.
Maar dat zou ik nu niet doen. Pas als het relatie écht in de weg gaat zitten.

Alles beter dan vreemdgaan.

Lastige situatie. Maar eerlijk is eerlijk, ik denk dat iedereen weleens over een ander fantaseert. Weet je eigenlijk zeker dat je niet verliefd op hem bent? Dat hoeft ook nog geen ramp te zijn, als je gewoon bij je vriend wil blijven. Maar dan weet je wel dat het iets is dat waarschijnlijk over een tijdje weer overgaat.

Dit kan je niet serieus menen? Even yolo één keer seks en dan niet vertellen aan je vriend en dat is prima? Lekkere vriendin ben je dan.

Ik begrijp dat je er zo over denkt, maar uiteindelijk hebben ze nu een goede relatie en ze denkt totaal niet meer aan (seks met) die andere gast. De relatie was anders na een tijdje wel stukgelopen als ze het niet had gedaan waarschijnlijk… Ik begrijp jou, maar ik begrijp haar ook wel. Ieder zijn ding laten we maar zeggen :slightly_smiling_face:

Dit is walgelijk, excuse me.

Hoe weet jij dat hun een goede relatie hebben. Dat hebben ze niet als die vriendin effe snel een wip maakt en d’r mond houd. Please. De relatie had maar beter stuk kunnen lopen. Arme kerel.

Dus als het even slecht gaat moet je gewoon even yolo seksen met een ander en dan komt alles goed? :’) als dat moet gebeuren zit er echt iets niet goed in een relatie hoor. Je hoort gewoon trouw te zijn aan de ander (tenzij je afspraken hebt) en als je dat niet kan dan moet je het maar uitmaken want dan is het blijkbaar toch niet helemaal goed.

En wat heb je uiteindelijk gedaan chocolate? :slightly_smiling_face:

Blokkeren is de beste optie. Fantaseren mag altijd wel, als het maar niet tot het daadwerkelijke werk komt toch. Maar dat is mijn mening. Het lijkt me wel een goed plan om tegen die jongen te zeggen dat je nu in een goede relatie zit en liever geen contact wilt.

Oke help…

Ik durfde het toch niet echt in het echt te zeggen dus heb ik hem dinsdag even gedeblokkeerd en geappt dat hij me met rust moet laten enzo.

Nou zag ik hem woensdag helemaal niet, maar gister wel. Maar hij bleef gewoon serieus naar me staren. Ik probeerde niet terug te kijken maar ja je voelt je dan gewoon ongemakkelijk. Ging die weer naar me lachen en knipogen. Wtf? Ik was best duidelijk.
Waarom is hij gvd zo knap, ik had vannacht ook gewoon serieus weer over hem gedroomd.

Ik kan hier echt niet tegen.

Dit.