Fanny Packs hot or not

Hiii all!

Ik vroeg mij af wat de meningen hier waren over fanny packs?
Fanny Packs zijn al een tijdje een comeback aan het backen en worden dé musthave van 2018 (althans, dat is de trendforecast).
Ik ben benieuwd wat jullie van onderstaande fanny packs vinden en of jullie bereid zouden zijn om deze aan te schaffen voor een festival/ feestje/ school etc.

Ik heb wel leraren die die dingen dragen, maar dan zijn het lelijke dingen waar net hun telefoon in past en dan vind ik het een no go.
Ik geloof best dat het sommigen wel goed zal staan, maar ik zal ze zelf nooit kopen. Doen mij een beetje denken aan die heuptasjes die wandelaars dragen :cold_sweat:

Het ligt er voor mij heel erg aan wie ze draagt, ik vind die 1e (lijkt een beetje op die van Gucci) bij sommigen nog wel leuk. Maar in het algemeen vind ik ze niet zo, doet me denken aan mensen die op de kleedjesmarkt staan en daar hun wisselgeld in bewaren :’) Los van dat hoor ik bij de groep die andere type fanny packs (zoals die van patta of daily paper) dragen en ook op een andere manier, dus schuin om je borst heen ipv om je middel. Meer streetwear-ish zoals hier, dan vind ik ze wel echt vet!

Verschrikkelijk. :’)

Kan leuk zijn, maar ik vind de naam fanny packs echt raar klinken :’)

Ja hot! Ik vond ze eerst ook niet leuk, tot een meisje uit mn klas ze gewoon in dr dagelijkse outfits begon te dragen (dus niet voor een feestje of festival oid) en toen zag ik pas hoe leuk het kan zijn. Maar echt mainstream zie ik het niet worden…

Not, hoewel ik wel kan begrijpen dat ze handig zijn

lelijk

Ik zou ze zelf nooit dragen want ik vind het niet mooi, maar ik vind het wel leuk om andere mensen het te zien dragen if i make sense. Het is echt zo’n statementpiece.

Kan heel leuk zijn als het goed is gestyled!
In deze lookbook vind ik ze wel leuk gestyled: https://www.youtube.com/watch?v=OB2kefOlbXE

Ik vond het vroeger verschrikkelijk. En nu nog steeds, sorry.

Ik vind het nog steeds wel lelijk (vooral als het zo schuin over je lichaam zit zoals sommigen het dragen), maar het is zó handig en dat is het wel echt waard hahah. Vorig jaar op lowlands heb ik echt het praktische ervan ervaren, je hebt alles bij je en het zit echt totaal niet in de weg :slightly_smiling_face: